...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

274. مینی پُست :)

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۶ ب.ظ
از فردا تا روز کنکور برنامه و ساعات کاری من اون طوری میشه که من میخوام و با این درخواست موافقت شده! یعنی چی؟! یعنی ظهر ساعت 1 میرم سرکار، بعد کارم هر موقع تموم شد در رو میبندم میام خونه (کلید اونجا از پارسال دسته منه!) اما این کار چه حُسنی داره؟! اینجوری هم صبح ها میتونم درس بخونم هم شبا!! متوسط زمانی هم که هر روز میتونم صرف درس خوندن کنم تقریبا میشه 7 الی 8 ساعت (خوبه دیگه نه؟!) متاسفانه هر چقد هم هدفم برام با ارزش و مقدس باشه هیچوقت توی درس خوندن افراط نمیکنم و از استراحتم واسه درس خوندن نمیگذرم! چون برا من اولویت اول سلامتیه بعد درس! چه فایده داره درست و حسابی استراحت نکنم و پس فردا بشم پروفسور اما مریض باشم؟! به هر حال منم اینجوری ام دیگه! من اصلا اهل سریال نیستم، از سریال هم خوشم نمیاد کلا! اولویت اولم کارتونه، بعد فیلمه، بعد خیلی جالب باشه میشه سریال، اونم سریالی که کوتاه باشه نه که دو سه سال طول بکشه تموم شه! یه چند روزه آهنگ تیتراژ پایانی سریال هشت و نیم دقیقه شده ورد زبونم!(اصلا خوده فیلم رو ندیدم، فقط یبار اتفاقی آهنگشو شنیدم!)  نان استاپ وقتای بیکاری گوش میدم و سیر نمیشم، یه بار اینقد گوش دادم که احسان خواجه امیری گفت دِ لامصب صدام گرفت جان من بزن یه آهنگ دیگه! (برای گوش دادن کلیک کنین) پست کوتاهی شد!! خودشم بدون عکس!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۶
بی نام

نظرات  (۱)

جان من دندون 96 شو
جان من
پاسخ:
ایشاا... میشم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.