...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

277. عقده ای بودنم بد دردیه ها!! :D

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ
میگم شمام مثه من فکر میکنین بعضیا با عکسای پروفایلشون دارن با شما حرف میزنن و یه پیغامی رو بهتون میرسونن؟! راستش اون روز که از دوستام خواسته بودم اگه دوسم دارن پروفایلشونو با من ست کنن و نکردن، احساس کردم یه چند نفر تغییراتی توی عکسای پروفایلشون ایجاد کردن و یه جورایی یه چیزایی میخوان بگن! منم که عقده ای، فک کردم با منن؛ چقد ذوق کردم که هرچند باهاشون حرف نمیزنم اما گویا پروفایل منو چک میکنن و واکنش نشون میدن! اما دیروز بر حسب اتفاق دیدم که همون روزی که یکی از دوستان واکنش نشون داده بوده و من به خودم گرفته بودم عشقش عکس پروفایل عوض کرده بوده!! واسه اینکه مطمئن بشم که اون تغییراته پروفایل ها بخاطر من نبوده من بازم درخواست کردم که اونایی که دوستم دارن پروفایلشونو ست کنن، اینبار خوشبختانه هیشکی هیچ واکنشی نشون نداد و به این نتیجه رسیدم که عای ام عقده ای!! بعد اینقد توی لیست مخاطبام بالا و پایین رفتم که گوشی هنک کرد و کلا شکلک ها رو نشون نداد! اومدم به م. پ. ن اطلاع بدم که مشکلمو حل کنه، عوضِ حل کردنِ مشکل اسم شکلک ها رو مینویسه!! دیروزم از صبح رفته بودیم خونۀ مهیاراینا (داداشم اینا نه ها، مهیار اینا!) منم که نت نداشتم داشتم از نت میلاد استفادۀ بهینه میکردم، م. پ. ن اومده میگه: بعد اسم منو گذاشته شیخ!! خداییش شیخ منم یا اون؟! + کامنتا رو فردا جواب میدم! خداییش چشمام درد میکنه! شرمندۀ گلِ روی همتونم! (البته که دشمنم شرمنده!)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۳
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.