...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

279. گوشواره هام مبارک :)

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۲ ب.ظ
نمیدونم چرا این چند روزه هیچ اتفاق خاصی نمیوفته! این ماه از اون ماه هاییه که اول و آخرش برا ما فرقی نداره و هر روز سرمون شلوغه! از این طرفم که صبحا و شبا که درس میخونم وقت نمیکنم بیام به وبلاگم و وبلاگ شماها سر بزنم! (از این بابت معذورم... قول میدم سرم خلوت شه در اسرع وقت بیام مزاحمتون بشم!) خیلی وقت بود تصمیم گرفته بودم گوشواره هامو عوض کنم، و امروز اون روز موعود بود و بالاخره با مامان رفتم اون گوشواره ای رو که دوست داشتم خریدم! + فک کنم توی عکس مشخصه که کدومش قدیمی بوده و کدومش جدیده! + به کامنتا بعدا جواب میدم، ممنون از کامنت هاتون
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۰
بی نام

نظرات  (۱)

سلام خانومی نمیبینیمت بانووو کیمیا شدیااا گوشواره های نو مبارک خوشگلن عین خودت
پاسخ:
سلام عزیزم!! ما سعادتشو نداریم به ما سر بزنی!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.