...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

آقا دیروز چه خبر بود که دو تا از همکلاسی هامون تو دانشگاه با اختلاف چند ساعت عقدشون بود؟ قبلا ها توی محرمی، ایام فاطمیه ای چیزی عقد نمیکردن، درسته گناه نداره ولی خب مردم خودشون می گفتن شگون نداره یا مثلا به این ایام احترام میذاشتن و شادی هاشونو نگه میداشتن برا بعد! والا فک کنم فقط واسه ما بود که آسمون می تپید! پارسال این موقع ها یه خواستگار زنگ زد بهمون که حضوری خدمت برسن، نگو ایام فاطمیه بوده و عصرش زنگ زدن که بعد از ایام فاطمیه میان، و هنوز هم ایام فاطمیه شون ادامه داره!!! خخخخ 

اصلا از من به شما نصیحت، اگه خواستین با کسی ازدواج کنین و اون طرف اولین افتخارش این بود که "او در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود" سریع اون ازدواج رو بهم بزنین! پسرای امروزیه نماز خون دو دسته ن، دسته اول رو کاری ندارم، دسته ی دوم فک میکنن با نماز خوندن دیگه شدن رب العالمین! دیگه حکم حکمه اوناس، خدا هم نعوذبالله به اونا نمیرسه! نماز می خونه انواع و اقسام فسق و فجور رو هم میکنه چون حقشه ، دو رکعت نماز خونده آخه، اخه با خدا ارتباط تنگاتنگ داره! خصلت اینجور آدما اینه که جلسه اول هی میگن من حجاب خانومم مهمه که چادری باشه، نماز خوندنش برام مهمه، روزه که بمیره هم باید بگیره واجبه آخه! بعد خودش توی گوشیش هزارتا فیلمای عجیب غریب داره، کلی دوس دختر داره با انواع رابطه ها و اینا! نمیخوام منکر این بشم که "ان صلاه تنهی عن الفحشاء و المنکر"، ولی صلات داریم تا صلات! بخدا صلات اینا بیشتر سوقشون میده به همون فحشا و منکر! نماز که فقط دولا راست شدن نیست، بت پرستا هم جلوی بت هاشون دولا راس میشن! من از این موردها زیاد دیدم! 

مورد داشتیم مادره از این مداح های امام حسین بوده جوری با پسرش ریختن رو هم که دختر فامیل ما رو که کارمند بوده داراییشو کشیدن بالا و اینقد اذیتش کردن که مهرشو بخشید اما اینا طلاقش ندادن و گفتن اگه تمکین نکنی سرت هوو میاریم! 

مورد داشتیم خونواده ی مذهبی و نظامی و اینا، دختر بزرگشون رو تا ۴۰ سالگی شوهر ندادن که مبادا تنها بشن، واسه پسرشونم که ۳۰ رو رد کرده زن نمیگیرن که مبادا دیگه بهشون پول نده! پس نیازهای دختر و پسرشون چی میشه؟ گناه کنن کی مسئوله؟

مورد داشتیم خونواده ی جانباز بودن طوری عروس بدبخت رو اذیت کردن که گفت مهرم حلال جونم آزاد! 

هزارتا از این موردها دارم فقط هم از این خونواده های ظاهرا مذهبی! آدم باید زرنگ باشه و این ظاهری و واقعی بودن رو بتونه تشخیص بده! طرف تو محرم سردسته ی این دسته های سینه زنی بود اما پول ما رو خورده بود و یه آب هم روش! امام حسین میخواد این آدم رو چجوری شفاعت کنه وقتی ما از حقمون نمیگذریم؟ 

بخوام راجع به اینجور آدم ها بنویسم آخرش خودم دیوونه میشم دلم میخواد یکی باشه ساعتها رو در رو اینقد از این آدم ها بگم که عقده هام خالی بشه! یه زمانی می گفتم من با کسی ازدواج میکنم که اینجوری نماز خون باشه، ال باشه بل باشه اما اینقد از این مذهبی ها کارای رنگارنگ دیدم که میگم خدایا نکنه من دارم راهو اشتباه می رم! آدم با کافرش ازدواج کنه خیلی بهتره تا با اینجور آدم ها وصلت کنه! آخرالزمانه دیگه، بهترین و واقعی ترین مسلمانا دو دسته هستن، اول اونایی که نسل اندر نسل خانواده های پاکی هستن و نون حلال خوردن (اینا خیلی خیلی کم ان) که ما یه سید داشتیم تو دانشگاه که این سید از اون دسته بود! دسته دوم اونایی هستن که بعدها به اختیار و با تحقیق مسلمان شدن، اینجور آدم ها رو فقط تو خارج نمیشه پیدا کرد، تعدادشون زیاده ولی پیدا کردنشون سخت! چون یه مسلمان واقعی معمولا حرف نمی زنه که بشه پیداش کرد، عمل میکنه، ماها هم همه از دم ظاهر بین، فقط ریش و مدل مو و تیپ و چادر و اینا رو میبینیم، کی به عمل آدم اهمیت میده؟! خدایا اگه میرسونی از این مدلش برسون، اگه هم تو قسمت ما از این مدلاش نیست قربونت برم اصلا نرسون! دمت گرم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۶
بی نام

نظرات  (۱)

ایشالله خوبش میرسه ;-)
پاسخ:
توکل بخدا!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.