...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

536. نوه نتیجه هام :))

سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴ ق.ظ

میرم که یه سر به بچه هام بزنم، نزدیکشون که میشم بوی خوبی از برگاشون میاد... بوی تربچه ی واقعی... باورم نمیشه که رشدشونو دارم با چشم خودم میبینم... تغییری که توی این مدت داشتن این بوده که تعداد برگاشون زیادتر شده و بزرگتر شدن و ساقه هاشونم ضخیم تر شده...

مامان به شوخی میگه بیا ما هم مثل اون "دوستت" که میگفت ترب ها رو از خاک درمیاورد تا ببینه بزرگ شدن یا نه، ما هم اینا رو از خاک در بیاریم ببینیم چجوری شدن... میگم دوستم؟؟ کدومش؟! بعد یادم افتاد آره یکی یه همچین چیزی قبلا برام کامنت گذاشته بود... اما کی بود و دقیقا چی گفته بود و توی کدوم پست بود رو.... بالاخره پیدا کردم :) و متوجه شدم ایشون کسی نبودن جز آقای بانوی ژرمنیه خودمون :) 

+ یه پست بلند بالا نوشته بودم راجع به مضرات خوبی کردن به دبگران مخصوصا اقوام، ولی به دلایلی معلوم منتشرش نکردم... تهش خواهش کرده بودم که به هیچ احدی حتی ذره ای خوبی نکنین که بعدا مجبور نشین مثل من به خودتون هر روز صدبار لعنت بفرستین... اگه هم اون دنیا خدا ازتون پرسید که چرا خوبی نکردی بگین بی نام گفته؛ من خودم با دلایل محکمه پسند و کلی مدرک جواب خدا رو میدم! 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۵
بی نام

نظرات  (۶)

راستی یادم رفت بگم سلام.
سلام. :)
پاسخ:
و باز هم سلام به روی ماهت :)
راستی یادم رفت بم سلام.
سلام. :)
پاسخ:
سلام به روی ماهت عزیزم :)
همه که این طوری نیستن زهرا جون.داری اشتباه می کنی.تو هنوز خوب باش و خوبی کن.آدم خوب زیاده.از این حرف ها هم دیگه نزن.   :)
ختم کلام:خوب باش.خوبی کن.خوبی می بینی.
پاسخ:
درسته که همه اینجوری نیستن ولی خب همین یه عده هم آدم رو پشیمون میکنن!!
۲۷ دی ۹۷ ، ۱۶:۱۶ جناب منزوی
مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد :)
شما هم مزد زحماتتون رو می گیرید :)
اون بند پایانی، واقعاً یه عده لیاقت ندارن. یاد حرف امام علی افتادم، میگه: به اندازه مرامت خوبی نکن، به اندازه لیاقت طرف بهش خوبی بکن

پاسخ:
واسه گرفتن مزدم لحظه شماری میکنم :)
حضرت علی یه چیزی میدونسته که اینو گفته... اگه به حرفش گوش میدادم اینقد به خودم لعنت نمیفرستادم...
http://aldin.blog.ir/post/314
پاسخ:
بله بله... ولی من همچنان معتقدم خوبی که از حد بگذرد... نادان خیال بد کند...
۲۵ دی ۹۷ ، ۱۱:۰۷ جناب قدح
سلام :)
خدا حفظشون کنه ان شاءالله
پاسخ:
سلام ودرود بر شما :)

خیلی ممنونم... خدا نوه نتیجه های شما رو هم حفظ کنه :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.