...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

539. عروس کره ای :)

پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸ ب.ظ

یکی از دوستام که خیلی یا بهتر بگم اصلا هم باهاش صمیمی نیستم، هرچیز جدید و جالبی راجع به کره ببینه و بشنوه برا من میفرسته... در همین راستا چند وقت پیش مصاحبه ی یه ایرانی رو با هم دانشگاهی هاش توی کره برام فرستاده بود که اینم لینکش :)

من بعد از دیدن این فیلم رفتم اینستا و پیج پسره (مصاحبه کننده) رو فالو کردم ببینم دیگه چه چیزایی از کره داره تو دست و بالش... هی عکساشو لایک میکردم هی غبطه میخوردم به حالش و این غبطه خوردن امروز به حدی رسید که تو اینستا عکس مراسم عروسیشو گذاشته بود با یه دختر کره ای! میخواستم عکسشونو اینجا پست کنم ولی دختره یکم لباسش غیراسلامی بود و با خودم گفتم چرا من عکس غیراخلاقی رو ترویج بدم و باعث شم یوقت یکی با دیدن اون به گناه بیوفته و خلاصه اگه خیلی مشتاق بودین (که بعید میدونم) خودتون برین تو پیجش ببینین دیگه اصلا به من چه! 

ولی همه ی اینا یه طرف، همین چیزاس که باعث میشه من به زندگی با اون پسر کره ایه ی به قول جناب قدح پدررررسوخته امیدوارتر بشم چون اصلا امید من به شما پسرای ایرانی نیست :) چون تو کشور ما علاقه ی دخترا به ازدواج بیشتر از پسراس ولی تو کره کاملا برعکسه و پسراشون برا ازدواج راغب ترن! یه دور دختر پسرامونو باهم عوض کنیم مشکل ازدواج جوونامون به کل حل میشه :)

+ عنوان هم میتونه در آینده به من اطلاق بشه :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۴
بی نام

نظرات  (۷)

ما معمولا میزنیم ضبط وقتی رسیدیم خونه میشینیم نگاه می کنیم، مام اون تایم خونه نیستیم
پاسخ:
اینم فکر خوبیه... ولی خب خیلی قسمت های اولشو از دست دادم باید اونا رو دانلود کنم در هر حال :)
۰۵ بهمن ۹۷ ، ۰۹:۳۶ محسن رحمانی
چشمانمان روشن قاچاق انسان :دی

پاسخ:
چه میشه کرد دیگه :)
خدا قسمت کنه
اتفاقا یه جورایی شما داری آمادگی کسب میکنی اونم با کاشتن ترب
ایشالا رفتی اونجا دیگه برای درست کردن برنج و ترب تو تهیه ترب مشکل نداری!:)
پاسخ:
آمین :)

آره اونا ترب و تربچه زیاد میخورن، مخصوصا یه ترشی ترب دارن که تقریبا با همه ی غذاهاشون سرو میشه :))
یه سریال باحال کره ای هم ساعت یک و نیم شبکه دو میده امروزیه یعنی تو عصر حاضر میگذره و ماجرای یه عروس با خانواده ی شوهرشه. خیلی طنز  خوبی داره برای اولین بار علاقمند شدم به یه سریال کره ای.
پاسخ:
آره اونو استاد احسان هم معرفی کرده بود، یکی دوباری تونستم ببینم اما لامصب وقت پخشش زمانیه که من سرکارم و نمیتونم ببینم... تکرارشم ساعت هفت صبح میده که خوابم :)) میخوام دانلودش کنم از اول بشینم نگاه کنم :)
 بگذریم از 6 سال پیش من در حال یاد گیری زبان کره ای بودم
و می خواستم ببرم خانواده رو اون جا ساکن کنم
  و برم اونجا ادامه تحصیل بدوم و برم سر یه کار درست حسابی
   کار آفرینانه...
پاسخ:
منم از 6 ماه پیش شروع کردم و پیشرفت خوبی هم داشتم :)

خب آخرش چی شد؟! رفتین؟! نرفتین؟! شد؟! نشد؟!
همون پدر سوخته 😂😂
پاسخ:
دقیقا :))
ینی تو ایران یه پدرررسوخته پیدا نمیشه !
پاسخ:
پیدا میشد که من الان چشمم دنبال پسرای کشور دیگه نبود که :)) 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.