...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

541. دادانمیسان دولمیه، بلکه بیرگون اولمیه؟!

شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹ ب.ظ

امروز عصر یهو برف اومد چه برفی... از اون برفایی که دیدن داشت واقعا... میلاد که از سرکار برگشت رفتیم دوتایی یکم زیر برف قدم زدیم و چه کیفی میداد جاتون خالی! درسته با میلاد خیلی دعوا میکنم و کلا سر ناسازگاری داریم باهم، اما واقعا آدم برادر نداشته باشه انگار هیچی نداره... اگه برادر دارین قدرشو بدونین... هرچند عروس میاد اونو ازتون میگیره (آیکون یک عدد خواهر شوهر خبیث) :))

مامان خانوم امروز با خاله و شوهرخاله ی گرام برا کاری رفته بودن ارومیه... ارومیه؟! مجردی؟! جل الخالق! اگه سوغاتی برامون نمیاورد الان تو خونه جوی خون به راه بود، ولی خب با چند تا نُقل تونست فعلا من یکی رو نرم کنه که هی غر نزنم که تو رفتی و منو تو خونه تنها گذاشتی و از این صوبتا... با این حال من از این قضیه راحت نمی گذرم! دیده که من زیاد رو اعصابش نیستم میگه هفته ی بعد هم میخوام با خواهرم برم اصفهان... جااااان؟! اصفهان؟! نن جون خدا شاهده از مهریه ت می گذرم از این یه مورد دیگه نمی گذرم... یا منم با خودتون میبرین یا یه بلائی سر خودم میارم... اینکه تنها بمونم و تنهایی غذا بخورم و مجبور باشم به کارای خونه برسم رو میتونم تحمل کنم اما دیگه موندن با میلاد و بابا کار من نیست... فرار میکنم از خونه... حالا خود دانی... یا منم میام باهات، یا برگردی دیگه منو نمی بینی :) امیدوارم تهدیدهام نتیجه بده... من تا حالا اصفهان نرفتم خو! (آیکون یک عدد آدم مظلوم و طفلکی)  :((

+ عنوان پست یه ضرب المثل بسیار معروف بین ما تُرک هاس! ترجمه ی تحت الفظیش اینه که "به (خوردن) دُلمه عادت کردی، (اگه) بلکه یه روز نباشه؟ (چیکار میکنی)" ... اینو وقتایی استفاده میکنن که یکی داره از چیزی یا کسی سوءاستفاده میکنه... مثلا مامان که با جانشین کردن من توی خونه به جای خودش داره از من سوءاستفاده میکنه که با خیال راحت بره خوش بگذرونه، من اینو بهش میگم که عادت نکنه و همش بگه که آره خیالم راحته که دخترم تو خونه هست و کارا رو میکنه... شاید یه روز این دختر نباشه و مثلا (ایشاا...) رفته باشه پیش اون پسر کُره ایه... کسی چه میدونه؟! وای چه شود... :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۳
بی نام

نظرات  (۷)

۲۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۴۴ جناب منزوی
آخرش رفتین یا نه؟
پاسخ:
نه کلا نرفتیم... مامان هم ترسید نرفت :)) اینجوری تهدید میکنن نه مثل آمریکا که هی تهدید میکنه و آخرشم هیچ غلطی نمیکنه :))
۱۸ بهمن ۹۷ ، ۱۷:۱۱ پرتو کیانی
آخییی...طفلکی کی بودی تووو؟!
پاسخ:
اوهوم... خیلی خیلی طفلکی ام :)
 آره هستم:)
پاسخ:
خوش بحالتون :)
سلام
اصفهان اومدی، برین پل خواجو. اصفهان، اون جا خیلی حال می ده:)))
پاسخ:
درود بر شما
ایشاا... تهدیدام جواب بده حتما اونجا رو میرم ببینم... 
+ خارج از گود: شما اصفهانی هستی؟!
خدا به شما دوستان و همراهان بیانی هم عزت بده ان شاءالله

من بدجوری به بیان و بیانیها عادت کردم و نمیدونم اگه بیر گون اولمیه چی میشه ...
پاسخ:
من که حالا حالاها هستم... بقیه هم اگه نبودن من قول میدم از سئول هم وبلاگمو بروز کنم :)) 

دادانما :)
شاید بیرگون قدحده اولمیه
پاسخ:
ایشاا... که همیشه وار اولاسیز :) ما دلمون به شما خوشه ها... 
سلام :)
پاسخ:
سلام و درود بر شما... ما هم به این سلام های شما دادانماخ کردیم... 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.