...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

592. تیری در تاریکی!

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۵۵ ب.ظ

وقتای عادی، سال به سال هیچ احدی توی اینستا به آدم پیام نمیده، حالا خدا نکنه یه اشتباهی رخ بده و یه پستی چیزی بذاریم، سیل پسرا هجوم میارن به دایرکت! 
( یادم رفته بود بگم) چند روز پیش همینجوری به مناسب برف و برف بازی یه استوری گذاشتم... کنار تمام پیام های مخ زنی طور(تور؟!)، یکی اومد گفت وای منم خیلی دلم میخواد برف بازی کنم و کلی آه و ناله کرد، رفتم پیجشو یه دید زدم، دیدم متاهله و یه دخترم داره! گفتم شما دیگه چرا آقای محترم؟! الحمدا... متاهلی! گفت طلاق دادم زنمو، تو زنم میشی؟! گفتم شرایط ما با هم جور نیست، شما بچه داری! گفت بچه رو دادم به مادرش، حالا زنم میشی؟ قول میدم خوشبختت کنم، توروخدا بیا زنم شو! هی داشت التماس میکرد که زدم بلاکش کردم! گفتم خدایا جلال و جبروتتو یه جا با هم شکر (این عبارت برگرفته از این اصطلاح ترکی هست که میگن "آلاه جلالیوا چوخ شوکور=خدایا جلالتو خیلی شکر"! هیچوقت نفهمیدم اینجوری دقیقا کدوم نعمت خدا شکر میشه ولی به نظر میاد بیشتر از اینکه شکرگزاری باشه یه جورایی گله و شکایته!) آخه مگه من چند سالمه که باید یه زن مُرده، زن طلاق داده اونم بچه دار بیاد از من بخواد زنش بشم؟! یعنی توی دم و دستگاه ملکوتیت یه پسری که از من بزرگتر باشه (این کوچیکا خیلی رو مُخن، خیلی! خیلیه خیلی!!!) و ازدواج اولش باشه وجود نداره عایا؟! اصلا خلق کردی همچین کسی رو که منتظرش باشم یا نه کلا بیخیالش شم؟! 
+ فعلا منتظرم خدا جواب بده، هنوز که خبری نیست! :)

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۵
بی نام

نظرات  (۵)

کجاست این نیمه گمشده

پاسخ:
گشتم نبود... نگرد نیست!! :)
۰۶ بهمن ۹۸ ، ۱۰:۲۱ میرزا مهدی

اول اینکه منتظر جواب نباش حالا حالا ها اون بالاییا فیلتر شدن پیامت نمیرسه بهشون.

دو: مگه اونایی که مطلقه و بیوه هستن، چیَن؟ چی چی اَن؟د. خیلی پییش میاد یه آقا با یه خانم مطلقه ازدواج میکنه و هر دو رنگ خوشبختی رو میبینن و همونطور یه خانم با یه مردِ زن از دست داده. 

کاری به آقایی که اونطوری عجز و ناله میکرده تا زنش بشی ندارم که جهالت از سر  و روی ندیده ش میباره؛ اما کمی بیشتر بیندیش. اون حرفای تو کتاب قصه ها رو بریز دور که میگن عشق اول و عاشقیِ اول. الان آمار داره ثابت میکنه همه ی این اولی ها تهش طلاقه.  اگر تجربه و پختگی میخوای هم شما خانمها باید تو آدمهای زن از دست داده جستجو کنید و هم آقایون در خانمهای مرد از دست داده.

 

این یه نظر شخصیه البته. 

 

رو منم حساب نکنیا. میدونی که. فاطمه و ...D: :))

 

 

پاسخ:
پس با این حساب باید بیخیال جواب شم!!

من نگفتم چی ان... یا چی چی ان... قبول هم دارم که اونی که برای بار دوم ازدواج میکنه اینبار درست تر انتخاب میکنه تا کسی که ازدواج اولشه و احساسی انتخاب میکنه، اما خب منه ازدواج اولی چطور میتونم (به فرض) برم توی زندگی کسی که طرف قبلا همسر و حتی پدر بوده!! خب این اصلا عادلانه نیست!! از طرفی حالا کسی که زنش فوت کرده باشه برام قابل قبول تره تا کسی که همسرشو طلاق داده و همسرشم هی در دسترسه... این چیزا واسه ما دخترا سخته قبول کردنش مگر اینکه خودمون توی اون دوران طلاقشون به مَرده نخ داده باشیم و اصلا باعث طلاقشون شده باشیم!! آره اصلا همچین ازدواجی برای ما یه جور پیروزی بر رقیبه و خیلی هم لذت بخشه بدست اوردن مردِ یکی دیگه!!
ولی خب قشنگی زندگی بیشتر به اینه که هر دو طرف خام (یا پخته) باشن و با هم زندگی رو جلو ببرن!! حالا اینکه خیلیا میان واسه ازدواج اولشون خانوم یا اقاهای تجربه دار رو انتخاب میکنن بستگی به عقایدشون داره که کاملا هم محترمه ولی این چیزا توی خیلی از فرهنگ ها جا نیوفتاده و بعید میدونم حالا حالا ها هم خوانواده ها بتونن با این قضیه کنار بیان!! بدبختانه (یا شاید خوشبختانه) این قضیه هم مثل قضیه ی بزرگ بودن سن خانوم از آقاس!! :/

من رو شما حساب ویژه باز کرده بودم آخه!! :))
۰۵ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۱۹ محسن رحمانی

البته در راستای پست قبل منظورمه تو شهرتون بگردین :دی

پاسخ:
حالا نمیشه توی شهرهای دیگه هم دنبالش باشیم؟؟ :))
۰۵ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۱۶ شارمین امیریان

سلام.

این جور پیشنهادها در واقع پیشنهاد ازدواج نیست. مطمئن باش تو ذهنش یه در صد هم به ازدواج فکر نمی کنه و همون موقع که به تو داره التماس می کنه تو دایرکت چند نفر دیگه م هست. 

پاسخ:
سلام و درود بر شما 
بله صد درصد همینطوره ... حتی حاضرم شرط ببندم که اصلا همسرشو هم طلاق نداده بوده و دنبال خوش گذرانی با اینو اون بوده! 
۰۵ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۰۶ محسن رحمانی
عاقا یه خواهر برادر پیدا کنید خواهره واسه داداشتون برادره واسه شما خرج عروسی هم نصف نصف میشه به نفعتون میشه :دی
پاسخ:
اره واقعا فکر خوبیه... اینجوری خونواده شوهر هم جرات نمیکنه منو اذیت کنه چون خواهرش گروگان ماست :)))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.