...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

592/5. مربوط به پست قبل :)

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۴۴ ب.ظ

در راستای پست قبلی شخص عزیزی که خیلی برای من محترمه، توی چندتا پیام خصوصی بنده رو نصیحت کردن که کاملا هم بجا بود، لابه لای صحبت هاشون گفتن که به پسرا هم حق بدم چون اونا چشمشون ترسیده و از طلاقی که معمولا از طرف خانوما درخواست داده میشه میترسن! یادم رفت ازشون بپرسم، گفتم بیام اینجا از همه ی خواننده ها بپرسم که پسرا دقیقا از چیه طلاق میترسن؟! الحمدا... واسه مهریه که زندان رو برداشتن، تا خانوم تمکین نکنه نفقه بهش تعلق نمیگیره، مهریه رو هم اینقد قسطاشو طولانی میکنن که معمولا شوهرش لج میکنه و تو طول پرداخت مهریه طلاقش نمیده و خانوم هم اگه از این بلاتکلیفی خسته بشه و بخواد دوباره ازدواج کنه باید باقی مهریه شو ببخشه تا بتونه طلاقشو بگیره، درخواست طلاق هم از طرف خانوم باشه که کلا مهریه تعلق نمیگیره! بچه هم که واسه پدره دیگه... میتونه مادر رو تو حسرت دیدن بچه ش بذاره! واسه پسری که طلاق میده زنشو انگ مطلقه بودن نمیزنن و تو جامعه هم به یه چشم دیگه بهش نگاه نمیکنن و پیشنهادهای آنچنانی هم بهش نمیدن و آخرشم با یه دختر (ازدواج اولی) ازدواج میکنه (خیلی کم پیش میاد یه پسر توی ازدواج اولش با یه خانوم مطلقه ازدواج کنه)... ما دخترا از طلاق باید بترسیم یا پسرا؟! منو روشن کنین که دقیقا پسرا از چیه طلاق میترسن؟! 
+ توی آخرین صحبتشون منو "گلم" خطاب کردن(در واقع گُلُم بود که احتمالا از روی عادت بود و قطعا بدون منظور!)... جوری ذوق کردم که یادم رفت سوال بالا رو بپرسم ازشون! :) کلمه ای که حسرت به دلم موند از یه پسر ترک بشنوم... حتی اونی که ادعاش میشد دوسم داره (غلط کرده!) بعد وقتی گله میکنم یه عده متعصب میان میگن نه تو اشتباه میکنی!!! آره حق با شماست من اشتباه میکنم...

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۸/۱۱/۰۶
بی نام

نظرات  (۴)

نه انصافا باید فالوت کنم 

حرف حق جواب نداره خانم 

نظر من کانلا به شما نزدیکه 

پاسخ:
نظر لطفته عزیزم :)

سلام

اول از همه بگم که من نبودم که ایشونو نصیحت کردم! چون واقعا ایشون نصیحت پذیر نیستن و دیگه کار از کار گذشته:) تازه من به هیشکی نمیگم گلم! نهایتش بگم جانم که اونم تحت لایسنس آلکس خانم هست و لاغیر:)

پسرا از چی طلاق میترسن؟ از سکه 4 میلیون و 900 هزارتومنی!

قسطی شده؟ بالاخره که باید بدن! 

از چی میترسن؟ از اسید پاشی دخترا

خدائیش من دیگه از دخترا میترسم....البته نه همشون....الان پلنگ داریم ببر داریم ...:) البته جسارت نشه..قطعا دختر خوب داریم پسر خوب هم داریم..هست ولی کم است! باید گشت....مثل من که گشتم یکیشو تو فرانکفورت پیدا کردم:)

پاسخ:
سلام و درود بر شما
یعنی شما هم از من قطع امید کردین؟! :))
قسطی شده اما هزارتا راه هست تا از زیرش در برن!! مورد داشتیم دختره از شوهرش کتک میخورده واسه ترسوندن شوهرش میره مهریه شو میذاره اجرا... توقیف اموال و اینا... کارشناس میاد واسه خونه ی پسر قیمت میذاره که اگه کمتر از 300 میلیون باشه هیچی از اون خونه به زن تعلق نمیگیره، گفتن قسط بندی کنیم که پسره گفت من دانشجو ام و درس میخونم و از بابام خرجی میگیرم و درآمد ندارم... که کلا قضیه ی قسط بندی هم منتفی شد و به دختره گفتن یا طلاق بگیر یا برو بشین کتکتو بخور و خداتم شکر کن که شوهر داری... خیلیا همینم ندارن!!!! خداییش مهریه رو خودشم سکه ای به نرخ امروز 5 میلیون تومن کی داده کی گرفته که پسرا میترسن ازش؟! :/

اسید پاشی روی صورت پسرا خیلی هم خوبه... پوستشون میسوزه و از شر ریش و سیبیل واسه همیشه راحت میشن!! :))

منم گشتم و توی سئول پیدا کردم... خب الان من باید پاشم برم کره پیش جانگ ایل وو بگم چی؟! بگم تو مملکت خودمون قحطی پسر بود؟! آبروی مملکتمون نمیره؟! عَرَق ملیمون کجا رفته؟! :)))
۰۶ بهمن ۹۸ ، ۲۲:۰۲ محسن رحمانی

طلاق ترس نداره ولی عواقبی که در پیش داره ترس داره چه برای مرد چه برای زن .

 

ازاون بچه ای که این وسط قربانی میشه اگه بچه داشته باشن بگیر تا بد گمانی و بد ذنی نسبت به بقیه مردها وزن ها و نگاه بد جامعه به فرد مطلقه به ویژه زن ها .

پاسخ:
بله حق با شماست..
۰۶ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۴۷ محسن رحمانی

من که نفهمیدم  پست قبل که به طلاق مربوط نمیشه.

پاسخ:
بله پست قبل مربوط به چیز دیگه بود... اون شخصی که داشتن منو نصیحت میکردن بحث رو به سمت طلاق سوق دادن و البته آخرین سوال من بی جواب موند :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.