...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

593. حوریِ کسی هم نشدیم و رفتیم... :(

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲ ب.ظ

بله دیگه دو نفر چینی مشکوک به ابتلا به ویروس چینی توی تبریز بستری شدن و خلاصه خوبی بدی دیدین حلال کنین.... اصلا اگه یه مدت دیدین پستی کامنتی چیزی از طرف ما تبریزی ها ارسال نمیشه دیگه خودتون متوجه بشین و از همونجا که هستین واسه شادی روحمون فاتحه بخونین :)
در تعجبم که وقتای عادی توریست ها میرن اصفهان و شیراز و اینجور جاها... حالا که بحث مریضی و مُردنه چرا صاف اومده تبریز؟! یعنی از هیچ چی شانس نیاوردیم!! آش نخورده و دهن سوخته ماییم ها... نه خفاش خوردیم نه مار خوردیم... همین گوشت حلال رو هم به زور میتونیم بخوریم توی این گرونی اما مریضیشو ما باید بکشیم... تازه حسرت ازدواج کردن و تشکیل خانواده هم رو دل خیلی هامون قراره بمونیم... ایشاا... که بریم اون دنیا حوری نصیبمون بشه... واسه مونث ها هم حوری هست یا قراره با همین پسرای خودمون (توی این دنیا) اونجا هم زندگی کنیم؟! اگه اینجوریه تا وقت داریم بریم یکم گناه کنیم که حداقل جهنمی شیم سرب مذاب بریزن تو حلقمون تا دوباره مجبور نباشیم (حتی تو بهشت) با پسرای خودی سر کنیم :)))  

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۰
بی نام

نظرات  (۴)

۱۱ بهمن ۹۸ ، ۲۰:۰۹ محسن رحمانی

عاقا قلی بهشتی رو بدید به بینام:دی فقط دندون نداره مسواک نزده دتدوناشو کرم خورده:دی

پاسخ:
همه چیز واسم قابل قبوله الا دندون خراب... 

از اول تا آخر خندیدم 😅

سلام و درود 

پاسخ:
سلام و درود بر شما :)

خوشحالم که باعث خنده ت شده :))

اون دو تا چینی دیابت داشتن نه کرونا

حوری به شما بدن که چی، بهشت رو بذارید رو سرتون بخاطر گیس و گیس کشی؟به شما قلمان میدن برید خوش باشید...اون پسر بلوریا که دوست دارید..ولی قیافه شون با کره ای ها فرق داره گمونم

اینقدر ناامید نباشید....یکی از خانمهای فامیل تو 35 سالگی ازدواج کرد...

خدا بزرگه.......

پاسخ:
از کجا معلوم من با همین جنسیت برم بهشت؟! روایت داریم هرچی رو که دوست داشته باشی با اون (یا در شکل اون؟!) محشور میشی... حالا فرض کنین من در شکل شهاب حسینی یا بهروز شعیبی محشور بشم... هی خدا به من حوری تزویج کنه من هی دست بکشم به محاسن مبارکم و هی ذکر سبحان ا... بگم تا اینکه یه مملکت حوری بهم بدن و تلافی تمام این سالها و روزهای مجردی دربیاد :)))

۳۵ سالگی دیگه ظلمه :(((

آخرش 😂

والا

پاسخ:
دروغ نمیگم که... اینا اگه خوب بودن همین دنیا ما رو میگرفتن دیگه... به چه دردم میخوره اونجا بالاجبار عقدمونو بخونن و چاره ای نداشته باشن واسه ازدواج با ما؟؟!😂😂😂 تازه هی هم دلشون پیش حوریا باشه :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.