...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

597. یخ زدگی!+ آدم برفی!

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۵۶ ب.ظ

وقتی که برف میاد و من کاملا غیرمسلح (صبح که رفتم سرکار بخدا هوا آفتابیه آفتابی بود!!)  از سرکار میرم خونه و توی راه هیچ ماشینی منو سوار نمیکنه و مجبور میشم پیاده برم خونه نتیجه ش میشه این: (پالتوی سفید چقد بهم میاد :)) ) 

البته یه سمند بوق زد (خدا خیرش بده) اما راستش جوون بود یکم گرخیدم، فلذا سوار نشدم :) ولی ای شماهایی که ماشین دارین، توی این شرایط پیاده ها رو سوار کنین حتی اگه ازتون ترسید، اینقده بوق بزنین و گیر بدین تا از رو بره و سوار شه... والا ثواب داره! 
+ فعلا یخ زدم، صورتم هم داره میسوزه! تا یخم باز شه یکم طول میکشه... ایشاا... به کامنت هاتون بعد از ذوب شدن یخ ها جواب میدم :)

+ راستی تو جنگل زندگی نمیکنیماااا (پس زمینه) اینا یه سری درخت کاجن نزدیک خونمون، دیدم اونجا درختا مانع اومدن برف و برخوردشون به گوشی میشن (والا گوشی بسوزه تو این گرونی پول ندارم بخرم!) و خلاصه مکان خوبی بود واسه عکاسی و سلفی و قدم زدن های عاشقانه و ... :))

 

الان نوشت:

اینم آدم برفی ای که همین الان کار ساختشو با میلاد تموم کردیم :)

چشماش مشکل ژنتیکی داره :)) دستاشم درازه ولی دوسش دارم :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۰
بی نام

نظرات  (۹)

۲۰ بهمن ۹۸ ، ۲۳:۱۰ محسن رحمانی

خیلی هم عالییی.

 

پاسخ:
ممنون :)

یه فیلم بود به اسم خوجه ممد تو شیلات ...

بعید میدونم دیده باشی! چون سنتون قد نمیده

میخواستم بگم دقیقا شبیه خوجه ممد شدی!!!!

 

من اگر سوار بر اسب سفیدم باشم و یه خانمی مثل شما کنار خیابون باشه عمرا سوارش کنم!

همینجوری هم برام حرف در میارن! من آقاها رو هم به زور سوار میکنم!

پاسخ:
بابا شاید دیدم چرا بعید میدونید؟! هرچند میدیدم هم یادم نمیموند که... همون اوشین و هانیکو رو هم یادم میاد بچگی ها نگاه میکردم اما موضوعش و قیافه ها و اینا کلا یادم نیست :))) از یه زاویه دیگه نگاه کنین شبیه اون پسره تو فیلم خارجی "سفر به جنوب" شدم که اسمش فریزر بود :)))

هرچیزی زکاتی داره و زکات ماشین داشتن سوار کردن پیاده ها توی شرایط بحرانیه... اون دنیا بخاطر پرداخت نکردن این زکاتتون بازخواست میشین... منم شاهد میشم که گفتم و شما از قصد عمل نکردین :)))

نه واضح نیست 

پاسخ:
دقیقا نمیدونم باید چجوری باید توضیح بدم😁
۲۰ بهمن ۹۸ ، ۲۰:۲۳ میرزا مهدی

من خودم عکاسم روزی بیست از اینا رو براشون هد میذارم..... برو توبه کن:))

پاسخ:
من برف می‌کوبید تو پیشونیم مقنعه و چادر رو تا روی ابرو کشیدم پایین چطور ممکنه مو بیاد بیرون اخه؟! خب البته که موهای شیطونی هستن که بالاخره دین و ایمون ندارن و میان بیرون... اصلا اومدن که اومدن... اون دو سه تا قدرت اینو ندارن که اون دنیا من بهشون آویزون شم و منو نگه دارن :))))

🤔 نفهمیدم چجوری عکس گرفتی 

پاسخ:
سلفی... بازم واضح نیست؟!🤔
۲۰ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۲۵ محسن رحمانی

سلام و عرض ادب.

میگم احیانا شما مواقع بارش بارف با کلاش و کلت و اینا میرید بیرون:دی آخه نوشتید غیر مسلح رفتم:دی

پاسخ:
سلام و درود...
اره دیگه باید در مقابل ارتش برف و سرما با اسلحه ی مناسب با اون مقابله کرد...
۲۰ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۲۲ محسن رحمانی

حالا اینقدرام برف نمیبارید خودش برداشته برف ریخته رو خودش :دی واسه همین یخ زده :دی

 

پاسخ:
 تو سرمای امروز تبریز مگه کسی دیوونه باشه عمدا با خودش همچین کاری کرده باشه...

یا خدا

تو برف غلت زدی؟؟؟؟؟؟ @.@

پاسخ:
خب برف از رو به رو میومد دیگه... حالا صورتمو ندیدی... ابروها و مژه هام سفیده سفید شده بود :))
۲۰ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۵۸ میرزا مهدی

موهات بیرونه

پاسخ:
سایه س مطمئن باشین :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.