...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

614. اولاخ!

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۹ ب.ظ

ساعت ۹ صبح که دارم کم کم آماده میشم برم سرکار یه شماره ی عجیب بهم زنگ میزنه! 

برداشتم دختره پشت خط اونقدر تند تند حرف میزنه که فقط فهمیدم که میخواد یه سیم کارت فورجی بهم بده! فک کردم تبلیغاته گفتم خانوم من یه عالمه سیم کارت دارم قربون دستت لازم ندارم... میگه واسه شماره ی خودته که قدیمی شده! میگم اگه هزینه داره نمیخوام... میگه نه بابا رایگانه... میگم حتما رایگانه؟! نیاد جلوی خونمون ازم پول بگیره... میگه خیالت تخت رایگانه... میگم ممنون... میگه ۲۰ گیگ اینترنت و نمیدونم چند ساعت مکالمه و چندصدتا پیام داره خدافظ و قطع میکنه! خب؟! الان میگی چیکار کنم؟! نه خیلی اهل اینترنتم که ذوق کنم... نه کسی رو دارم که بخوام باهاش حرف بزنم یا بهش پیام بدم... اصلا سیم کارت منو فورجی کردین که چی؟! که چیکار کنم؟! این چیزا منو خوشحال نمیکنه... حالا اگه روش یه شماره هم میذاشتین که مثلا به این شخص زنگ بزنین و باهاش صحبت کنین و دوست شین و باهاش ازدواج کنین باز یه چیزی :)... میخوای با این گزینه هات تنهاییمو به رخم بکشی؟! ایرانسل، بخدا تو مسلمون نیستی!! 

+ اولاخ= همون الاغ خودمون اما با زبونه دخترای خیلی خیلی لوس! 

موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۹/۰۲/۲۸
بی نام

نظرات  (۱۰)

سلام علیکم :)

ممنون الحمدلله.. شما خوب هستین ؟

 

واقعا چطور منو شناختین ؟؟!! 😲

یادم بود که چقدر کلکل میشد.. فکر میکنم سر یه سری پست راجع به نوحه و اینها بود.. روزگاری بودها.. هعی جوونی یادت بخیر..

از حرفای عاشقانه ای بود که از خودم می سرودم آیا..؟ 😁 عکسه هم جالبه.. میگه من اینجا تو اونجا.. این رسمش نی.. البته ببخشید پیش اساتید جسارت کردم..

پاسخ:
علیک سلام
درود بر شما... الحمدا... ما هم نفسی میاد و میره...

من شاید چهره ها زود یادم بره (کور چهره دارم) ولی آدم ها و حرف هاشون یادم نمیره... بله کل کل توی ماه رمضون بود و سر همین نوحه ها و مداحی ها... :) واقعا یادش بخیر

بله یه قسمتی از حرف های عاشقانه تون بود... توی یه متنی راجع به این نوشته بودین که دوست دارین رابطه تون با همسرتون طوری باشه که اگه روزی غصه دار شد و هیشکی نتونست آرومش کنه... بگه فقط به محمدم خبر بدین که اگه اون بیاد آروم میشم... چقد اینجور رابطه ها دلنشینه...

من اون عروسکه توی اون عکس رو میخوام :))) 

بیا شمارمو بدم اسم منو هم کره ای ذخیره کن :دی

پاسخ:
اگه فقط به عشق ذخیره ی اسمه اونم به کره ای ایرادی نداره :)

اگر اینقدر دوس داری که از لفظ خیلی خوبه استفاده میکنی 

.

.

.

.

.

بیا باهم همکار بشیم و یه فیلم توپ بدیم بیرون :))

من خودم کارگردان این زمینه ام

.

.

.

.

شما ببین که یادبگیری ، در زمان مناسبش نگی طرز استفادشو بلد نیستم 

پاسخ:
خیلی خوبه که نمیذاری تنها استعدادت هدر بره!

شما شماره‌هاتون رو بهدزبان چینی ذخیره کردین؟

پاسخ:
به زبان کره ایه البته :)

برازنده ی صاحبشه 

پاسخ:
ممنون :)

سلام

 

من دیگه وبلاگی ندارم.. ولی بعد از خیلی وقت چون اسم وبلاگ بدون b تون تو زهنم مونده، گفتم بیام یه سری بزنم.. دیدم هنوز تنهایین.. البته خب منم تنهام.. و خب خیلی های دیگه.. :(  :)))

 

ان شاء الله به حق این ماه و شب های قدر که گذشت، یه همسر خوب نصیبتون بشه..

پاسخ:
سلام و درود بر شما

حالتون خوبه؟!

شما همون (آقا) محمدی هستین که دو سال پیش بود فک کنم که همین موقع ها (ماه رمضون) توی کامنت ها کلی با هم کل کل کردیم؟؟! واقعا حیف کردین اون وبلاگ رو... واسه من از وبلاگ شما یه حرف خیلی جالب و یه عکس به یادگار مونده... حالا اگه بخواین اون حرفه رو هم بهتون میگم :)

خیلی ممنونم... منم براتون یه همسر و همراه خوب آرزو میکنم :)

سنگ مفت گنجیشک مفت 

.

.

برو از نت فیلمای خاک برسری نگاه کن وقت بگذره

پاسخ:
شما که اینقد علاقه مندین به اینجور فیلم ها نظرتون چیه این سنگ مفت (20 گیگ) رو بدم شما ازش استفاده کنین؟!

من کاری به ایرانسل و شماره اش ندارم ... زبون چینی مخاطبین مارو متحیر کرده

پاسخ:
ما که سوادمون در حد زبان چینی نیست!! این که ملاحظه میفرمایید زبان کره ای هست که راحت ترینشونه بین زبان های شرق آسیا :)

الا اگه روش یه شماره هم میذاشتین که مثلا به این شخص زنگ بزنین و باهاش صحبت کنین و دوست شین و باهاش ازدواج کنین باز یه چیزی :)

 

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

 

سیم کارت را نمیخوای بدش به من 

پاسخ:
والا بوخودا :)


البته که قابل شما رو نداره :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.