...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

616. ما هم گرفتار کرونا شدیم...

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۱ ب.ظ

دیشب داشتم با جناب کرونا صحبت میکردم و ازش واسه یه سری کارها کلی تقدیر و تشکر کردم که یکیش لغو فوتبال بود... خدا میدونه این روزا که هیچ فوتبالی پخش نمیشه چقد دارم از زندگی لذت میبرم... اصلا زندگی واقعی من از لحظه شیوع کرونا آغاز شده... دومین تشکر و قدردانی من بخاطر این بود که به یه عده یاد داد که باید بعد از دستشویی و قبل از غذا دستاشونو بشورن و (درسته حق مطلب رو ادا نمیکنن اما) در حد توانشون نظافت رو رعایت کنن! اما یه گله هم ازش داشتم... بهش گفتم میدونی چرا بهت میگن کوید ۱۹ و هنوز بیست نشدی؟ چون همه چی رو درست کردی اما یه جای کار رو خراب کردی... اونم خواستگارای ما بود... آخه قربونت برم چرا نون ما رو آجر کردی؟ قبل از تو هر ماه حداقل دوتا خواستگار میومد... به بهونه ی خواستگاری دو تا پسر میدیدیم و باهاشون حرف میزدیم و بعد "نه" میگفتیم کلی روحمون شاد میشد، اما از وقتی اومدی بازارمونو کساد کردی... لطف کن تو پیک بعدی با این یه مورد کاری نداشته باش... فعلا بوج بوج...
یه مطلب جالب هم دیدم و اینقد خوشم اومد گفتم اینجا هم بذارم یادگاری بمونه... پیشنهاد ازدواج اجباری!!

با دیدن این مطلب اصلا در پوست خود نمیگنجیدم و رفتم در پوست ببر گنجیدم... باورم نمی شه که من الان بیست و هشت سال رو رد کردم و باید منو به زور شوهر بدن... اصلا هم از ازدواج امتناع نمیکنم... از مسئولین خواهش میکنم که: خودتون قرعه کشی کنین یه پسر خوشگل و پولدار و عاشق پیشه و تک فرزند و ترجیحا غیر آذری زبان برام جفت و جور کنین و ربع حقوق اونایی که امتناع میکنن رو بدین به من که هم اجر دنیوی براتون داره هم اخروی... خدا خیرتون بده... واسه شما هم بوج بوج...

راستی یادتونه قریب به یه ماه پیش بهم زنگ زدن گفتن سیمکارتمو فورجی کردن و برام میفرستن؟! بالاخره امروز فرستادن و دو هزار تومن ازم گرفتن... معنی رایگان جدیدا فرق کرده یا این دو تومن پول حساب نمیشه؟! آقا من دو تومنمو میخوااااام!!! :))))

من طبق اون چه که گفته فعال کردم اما هنوز این سیمکارت جدیده رو روی گوشی ننداختم... یه پیام هم اومد که خب ثبت شد... حالا چی میشه؟ سیمکارت قدیمیم چجوری قراره غیرفعال شه؟ کسی هست کمک کنه عایا؟

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۹/۰۳/۱۹
بی نام

نظرات  (۸)

فوتبال رو که من کلا نمیبینم.. البته نه فوتبال.. کلا نه والیبال و نه بسکتبال.. و هرچی بال و اینا.. حتی در حد فوتبال های ملی.. اصلا نمیدونم چی میگذره :)) چند دفعه هم انتقاد های سنگین بهم وارد شد که بابا فوتبال ملی مهمه و اینا.. منم گفتم بابا شما میشینید حرص و جوش میخورین.. اونا میلیاردی میگیرن میخورن یه آبم روش :)) آخرشم هیچی.. این همه آدم تلاشگر تو این جامعه هست.. حقوقهای خیلی پایین و بی توجهی و... بعد مردم بشینن فوتبال ببینن و جیب اونا با پولای پر از فساد پر بشه.. اصن هیچی ولش کنید من قاطی میکنم باز.. :))

 

در مورد شستن و اینا که نگید :( من که خیلی ساله از بعد یه ماجرای.. تقریبا 10-12 سال پیش.. یه جوری کلا حساس شده بودم رو تمیزی و دست شستن قبل از غذا و چیز میزای تمیز خوردن.. به طوری که بخصوص قدیم ترها مسخره ام میکردن که بابا محمد دستامونو شستیم غذا رو درست کردیم.. بخور... دیگه از بعد این کرونا و از طرفی یه نگرانی که آدم نسبت به خانواده پیدا میکنه.. ماجرا دارم.. :( یعنی حساسیتم بیشتر شده.. دیگه حتی مثلا محل کار ناهار نمیخورم.. چون از خونه نمیتونستم ببرم قدیم ترا.. از بیرون میگرفتم تقریبا بیشتر وقتا.. اما الان دیگه خیلی سخت میگذره از این بابتش.. یعنی گاهی وقتا تو 8-9 ساعت تقریبا یه بیسکوئیت شاید بخورم اونم با پروتکل های بهداشتی :).. اینطوری هم سخته.. من از اونور افتادم.. من کلا با کرونا مشکل دارم.. حکمتی داره ولی آخه.. :( محرم هم در پیشه.. :(

 

من فکر میکنم شما دختر خوبی هستین و از اونهایی نیستین که الکی نه میگن :) احساسم این بود که شوخی میکردین بیشتر.. :) آخه آدم اگر الکی نه بگه (یعنی مثلا قصد ازدواج نداشته باشه ولی بگه کسی بیاد برای سرگرمی).. به نظرم خدارو خوش نمیاد.. مثلا چند بار به خود من گفتن بریم خواستگاری.. یا مثلا یه دوستی گفت معرفی کنم برید خودتون صحبت کنید.. ولی من یه مقدار فکر که کردم.. وقتی دیدم ته دلم الان اوکی نیست.. چرا برم وقتش رو بگیرم با  اینکه میدونم خودم دلم راضی نیست.. :( یعنی یه جورایی حق الناس میشه.. :)

 

به نظرم بیان به جای این قانون های عجیب و غریب و حتی مطرح کردنش در حد شایعه.. موانع ازدواج رو برطرف کنن.. ببینن مشکل زوج ها چیه که طلاق میگیرن.. خیلی از پسرها یه کاری در حد متوسط داشته باشن.. و مشکل سربازی نداشته باشن و یه کمکی هم تو خونه بهشون بشه.. باور کنید میرن دنبال ازدواج.. ولی اینا از هر طرف یه فشاری میارن.. هرچقدر هم دوست داشته باشی ازدواج کنی.. بالاخره وقتی میشینی پیش خودت دودوتا چهارتا میکنی.. احساس میکنی نمیتونی.. یا حتی ممکنه کسی باشه یه مشکلات خاصی داشته باشه نتونه ازدواج کنه به راحتی.. نباید زور کرد.. همین الان که ازدواج ها زوری نیست.. جدایی ها زیاده.. :(..

 

الان که فکر کنم سیم کارته راه افتاده خداروشکر.. :) البته میگن 4G ولی دم خونه ی ما که خیلی از نظر سرعت و اینا با 3G فرقی نداشت... :)

پاسخ:
آ قربون آدم چیز فهم... منم حرفم اینه... اونا واسه سلامتی و درآمد خودشون ورزش میکنن، حرص و جوششو ما باید بزنیم!! آخه چرا؟؟ دنبال سرگرمی هستین برین فیلم تماشا کنین که ازش دوتا چیز هم یاد بگیرین... واقعا ۹۰ دقیقه فوتبال نگاه کردن چی به آدم یاد میده؟؟ بجز اینکه فحش های جدید یاد میگیریم؟؟ :)))

حالا من نظافتمو رعایت میکنم اما دیگه اینقدام حساس نیستم... خلاصه من معتقدم نه افراط نه تفریط... قبل از کرونا واقعا خیلیا کثافت کاری میکردن ولی خب دم کرونا گرم... الان اونا حداقل بخاطر ترسشونم که شده یکم رعایت میکنن و خب جای شکرش باقیه... ولی شما هم یکم از این حساسیت خودتون کم کنین... خدایی نکرده مریض میشیناااا...

شما لطف دارین... راستش قصد ازدواج که دارم ولی خب به دلم نمیشینن که نه میگم... تازه من به دو نفرشون نه بگم،واسه سه نفر بعدی اونان که منو پسند نمیکنن... همیشه که نه گفتن از طرف من نیس که... بالاخره پسرا هم حق انتخاب دارن و توی مواردی من آدم مورد نظرشون نیستم... وگرنه قصد اذیت کردن یا مسخره کردنشون نیست... خواستگاره دیگه... میاد یا اونا منو پسند نمیکنن یا من اونا رو... من نخوام کلا میگم نیان و خلاص! :)

حالا من یکم با این قضیه شوخی کردم ولی ازدواج چه شرایطش رو داشته باشیم چه نداشته باشیم اگه محبت و علاقه ای بین طرفین نباشه آخرش به طلاق منجر میشه... من خواستگار برام‌میاد اگه بجای اینکه ببینم طرف رو دوست دارم یا نه، بر اساس داراییش انتخابش کنم... خب چطور میتونم سی سال باهاش سر کنم؟! بدبختانه ازدواج ماها زوری نیس، از رو چشم و هم چشمی و ظاهر بینیه که خیلی بدتر از ازدواج های اجباریه...

بله راه افتاد ولی هیچکدوم از اون وعده هایی که داده بودن عملی نشد... من نه تماس های رایگان دیدم نه اینترنت بهم دادن نه چیزی... فقط شکل ظاهری سیمکارتمو عوض کردن!!! جالب نیس؟! 
۲۹ خرداد ۹۹ ، ۰۸:۳۴ علیرضا قاسمی نژاد

بهترین هارو برات آرزو میکنم

پاسخ:
بسیار ممنونم :)

شما هم خوشبخت بشین ایشاا.. :)
۲۵ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۰۳ علیرضا قاسمی نژاد

خواستگاران با نداشتن گل خسیس بودن خودشونو نشونت دادند ..همون بهتر نه گفتی..خواستگار باید گیلانی برات گل بیاره ها ها ها (شوخی)

پاسخ:
پس دیدین من حق داشتم؟! :))

به به خواستگار با گل های فراوان :))
۲۴ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۴۲ علیرضا قاسمی نژاد

درسته کرونا اومد و به جهان یه ایست داد! اما اینکه فوتبال پخش نمیشه و شما خوشحال..اینو یادت باشه تنها دلخوشی بیشتر مردم ایران با این فوتبال با همه مشکلات این کشور ،شور شوق ما مردم فوتبال و والیبال بود... و اینکه قبل غذا بعد غذا مردم یاد گرفتند دست بشورند و همیشه رعایت کنند نکات بهداشتی

خب خیلی از مردم قبل کرونا بعداز کار صرف نهار و شام دستشون میشستند 

چرا شما جونای مردم اذیت میکنید؟ خب از اول بگید به خانوادتون خواستگار قبول نکنند! حتما گلهاشون دوست داری که برات زحمت میکشند میارند! 

پیشنهاد ازدواج اجباری اصلا درست نیست..انقلاب ایتالیا که خانم ها باید حتما ازدواج میکردند برید بخونید چی شده که تمام خانم های ایتالیا جمع شدند و جلوی ازدواج اجباری گرفتند و طبق دیدگاه خودشون..مطالعه کنید..به اون روحانی که فتوا داده باید گفت بفکر مسکن کار اقتصاد مردم باشه ..نه به ازدواج اجباری

پاسخ:
فوتبال اگه افراطی تماشا بشه دیگه واسه اهل خونه سرگرمی نیست و مزاحمته!! همین هم باعث میشه یکی مث من ازش متنفر بشه!!

خیلی ها هم نمیشستن و الان یاد گرفتن!! :)

والا هیچکدومشون گل نیاوردن و همین باعث شده به خیلیایشون بگم نه!! مگه گل آوردن چقد زحمت داشت؟! :(

کلا مخالفم!! :) هرچند نظر شما هم محترمه! :)

اوج خباثت یک دختر آذری:

"قبل از تو هر ماه حداقل دوتا خواستگار میومد... به بهونه ی خواستگاری دو تا پسر میدیدیم و باهاشون حرف میزدیم و بعد "نه" میگفتیم کلی روحمون شاد میشد"

 

پسرای مظلوم آفتاب ندیده!

پاسخ:
خباثت کجا بود؟! من کاملا صادقانه دارم باهاش حرف میزنم... این اوج صداقته منه :))


چقد پسرای ما مظلومن... اصلا بخاطر همین مظلوم بودنشونه که دلم نمیخواد با من بدبخت بشن و بهشون نه میگم دیگه... کار بدی میکنم آیا؟! :))

فقط یه پیرمرد ته انبار مونده که دندونم نداره ولی بوساش مثل جاروبرقی تندو تیزه:p

پاسخ:
اگه اون حاج آقا شمایی ‌که ایرادی نداره... :))) بالاخره دندون مصنوعی دست دوم برات پیدا میکنیم حاجی که بتونی غذا بخوری لااقل چند صباحی بیشتر عمر کنی... چون اصلا دلم نمیخواد اول زندگیم بیوه بشم :)))

مسخره ها با این قانوناشون :/ 

میگم این قانون در مورد خانم ها هم صدق می کنه؟! :/

 

 

پاسخ:
قانون قشنگیه که :) بَده به زور شوهرمون بدن؟! :))

نمیدونم ولی مثل اینکه همه ی اینا شایعه ای بیش نیست! :(
۱۹ خرداد ۹۹ ، ۲۳:۱۳ شارمین امیریان

سلام.

وقتی سیمکارت جدید رو فعال کنی، یه کم بعدش، سیمکارت قبلی خود به خود غیرفعال میشه. 

پاسخ:
سلام

پس اینجوریه... امروز صبح دیدم که آنتن خطم پریده نگو پس اون جدیده فعال شده :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.