...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

617. خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد...

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۰۷ ب.ظ

یعنی پابو ترین (کلمه کره ایه دنبال معنیش نباشین) آدم روی زمین اون پسریه که از اینکه روز دختر داریم و روز پسر نداریم شاکیه... برین خداتونو شکر کنین که هی پسر بودنتون (شما بخونین مجرد بودنتون) رو به بهونه ی روز پسر نمیکوبن تو سرتون! تصور کنین با یه خروار ریش و سیبیل از کسی پیام تبریک روز پسر دریافت میکردین که تازه داره جوش نوجوانی درمیاره! :/
مثل من که از دختره دختر خالم که حداقل بیست سال از خودم کوچیکتره پیام تبریک دریافت کردم و متقابلا باید منم بهش تبریک میگفتم... درستش این بود که این پیام بین اونو دختر من رد و بدل میشد... مگه منو مامانش چقد فاصله ی سنی داریم؟! همش سه سال از من بزرگتره دیگه!!! روز دختر و کوفت! :/
گرچه هنوز خیلی از پسرای حسودمون حتی یه تبریک هم‌نگفتن... شیطونه میگه نفرینشون کنم به درد ما دچار شن تا اینقد حسودیه ما رو نکنن... مرسی اَه...

+ مخاطب عزیزم ببین! با اینکه نیستی هم بهت وفادارم... آخه چی میشد باشی لعنتی؟!

توضیح عکس: طرف بعد از اینکه مطمئن شده من باهاش همشهری نیستم ازم خواسته در حد تلفنی باهاش دوست باشم... دوست این مدلی جدیده عایا؟! :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۳
بی نام

نظرات  (۳)

پابو رو وقتی گفتین دنبال معنیش نباشیم رفتم سرچ کردم و دیدم چی میشه :دی یادمه ما هم انگلیسی میخواستیم یاد بگیریم اول دنبال فهش هاش بودیم :)) البته پیش اساتید زبان نباید من سخن میگفتم :)

 

من که روز تولدم هم اتفاق خاصی نمیوفته.. حالا چه برسه به اینکه به فکر این باشم چرا روز پسر نداریم :)) در نتیجه خداروشکر در این زمینه پابو نیستم و  나는 좋은 소년입니다.

 

به نظرم اگر اون دختر و خانواده اش با نیت اذیت کردن پیام داده باشن و.. کار قشنگی نکردن :( مگه اینکه طرف همینطوری گفته باشه...

 

من کلا یه بار فکر کنم به یه خانمی دایرکت دادم تو اینستا.. یعنی من اینستا کلا فعالیتی ندارم.. بیشتر فقط یه سری پیج هایی که به کارم میاد رو فالو کردم و میبینم.. اما یه بار استوری این خانمه رو دیدم یه که آهنگ خیلی غمناکی بود.. ازش پرسیدم ببخشید اسم آهنگ رو میشه بهم بگین.. بعد در جوابم گفت: I don't know ! که منم خب چیزی نگفتم بعد اون.. ولی خیلی آهنگه غمناک بود..

 

و بابت مخاطب هم من میخواستم از همین تریبون بهش بگم ببین یومونی.. بگو شیپاسو.. :'(..

پاسخ:
حالا من اونقدا دنبال فحش هاشون نیستم، توی سریال هاشون که یهو عصبانی میشن و فحش میدن یاد گرفتم که خب البته توی یاد گیری فحش همیشه استعداد داشتم :))

باور کنین پسرا واسه اینکه روز دختر داریم بهمون حسودی میکنن، معمولا حسادت کار دخترانه س... این کارا واسه پسرا با یه خروار ریش واقعا زشته...صد البته که شما پسر خوبی هستین :) اصلا کی بهتر از شما :)

والا نیتشو نمیدونم ولی فک‌نکنم اونقدام بدجنس باشه که قصدش اذیت کردن باشه... بازم الله اعلم...

وقت کردین بیاین به منم دایرکت بدین :))یه چندتا آهنگ کره ای بهتون معرفی کنم برین حالشو ببرین.. غمگین و شاد و معمولی و خلاصه هرچی بخواین دارم :))

:))

۰۳ تیر ۹۹ ، ۲۱:۳۵ محسن رحمانی

روزتون مبارک.

پاسخ:
خیلی ممنونم :)
۰۳ تیر ۹۹ ، ۲۱:۳۴ محسن رحمانی

سلام عجب آدمایی پیدا میشن .

حالا کجا پیام داده بود؟

 

پاسخ:
سلام و درود بر شما... هستن دیگه اینجور آدمایی!!

اینستاگرام :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.