...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

619. نیازمندی ها...

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹ ب.ظ

از لحاظ روحی شدیدا به یه همچین جایی نیاز دارم...:/

+ کوفتش بشه هرکی صاحب اینجاس... :(

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۷
بی نام

نظرات  (۴)

۲۳ تیر ۹۹ ، ۱۰:۰۴ محسن رحمانی

میگن بی نام وقتی میری جایی که پول میده تا از تموم امکاناتش استفاده نکنه بیرون نمیاد عاقا یه بار رفت استخر دید نجات غریق بیکار نشسته رفت قسمت عمیق شروع کرد به دست و پا زدن تا بیاد نجاتش بده پولی که داده جبران شه:دی خخخخخخخ

پاسخ:
درستشم همینه... طرف پولی که میگیره باید حلال باشه با نه؟ :))

بقول رفقا : اللهم از اینا ! :))

پاسخ:
الهی آمین :))
۱۸ تیر ۹۹ ، ۰۹:۲۰ محسن رحمانی

سلام 

 

سوسک که جای خود میرزا ملخم داره با اون دست و پای درشتش :دی 

 

اینجا (عکس)خارجه ایران که نیست.

پاسخ:
سلام و درود بر شما

یا خدااااا!! بابا واسه خوردن یه کیک و قهوه دیگه راضی به زحمت حشرات نیستیم بوخودا :))

اصلا بخاطر خارجشه که دلم میخواد دیگه... نکنه فک کردین بخاطر کتاباشه؟! :))
۱۸ تیر ۹۹ ، ۰۸:۳۳ میرزا مهدی

اینجور جاها خیلی زیاد هم سوسک داره اتفاقا

پاسخ:
نترسونمون آمیرزا! اومدیم تریپ روشنفکری و اهل مطالعه برداریم شما نمیذاریااا :))
قول میدم یه کیک و یه قهوه بخورم برم... کتاب و بقیه چیزا مال خودشون :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.