...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

596. آهای مخاطب خاص...

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۰۱ ب.ظ

جالبه که وقتی بین دنیای واقعی و مجازی یه خط میکشیم، این خط کش برای پنهان کردن اسم و رسم و هویت ما فقط توی زمینه اسم و عکس کارایی داره... مثلا سعی میکنیم با اسمی خوشگلتر و باکلاس تر از اسم واقعیمون اکانت درست کنیم و  عکس پروفایلمونم رو هم اینقده دستکاری میکنیم که خیلی خوشگلتر از خودمون بشه... اما متاسفانه با اخلاقی خیلی گند تر از اخلاق واقعیمون وارد دنیای مجازی میشیم!! 
کی گفته تو دنیای مجازی حتما باید بد باشیم؟!
تو که واسه اسم و رسمت اینهمه تلاش میکنی که فوق العاده به نظر بیای نمیتونی بخاطر دل مخاطبهاتم که شده زود رنج نباشی؟! نمیتونی زود واکنش نشون ندی و سعه صدر داشته باشی؟! نمیتونی یکم خوب بودن رو تمرین کنی شاید توی اخلاق واقعیت هم تاثیر بذاره؟! نمیتونی یکم مهربون تر باشی؟! 
در تعجبم که اینجا مجازیه و کسی کسی رو نمی شناسه و اونوقت تو اخلاقت اینه... تو دنیای واقعی که همه میشناسنت اخلاقت چجوریه؟! مخاطب عزیز توی دنیای مجازی همه جور آدم هست، یکی ازت تعریف میکنه، یکی انتقاد میکنه، یکی بهت فحش میده حتی... نه چیزی ازت کم میشه نه چیزی بهت اضافه میشه، اما حداقل با تحمل همه ی این رفتارها میتونی صبر و تحمل رو توی خودت تقویت کنی... البته اگه بتونی! 
+ برای مخاطب خیلی خیلی خاصی که این دومین باره که بخاطر انجام کاری که واقعا در شانش نیست ازش دلخورم...

 

اضافه و بی  ربط: یه دختره هست تو اینستا به اسم هنگامه که مجازی با همسر کره ایش آشنا شده... توی پست های آخرش نحوه ی آشناییشو نوشته، خودتون برین بخونین اینم آی دیش (hengamehabdoli)، حالا من بگم یه عده میان میگن مجازی اله مجازی بِله... فقط میخوام بدونین کسی که آدمه و خودش و شرافتش رو قبول داره براش فرقی نمیکنه کجا باشه، همونطوری آدم میمونه... اما کسی که خودشو کمتر از یه آدم میدونه هرکاری ازش بر میاد و میشه مصداق همونایی که تو مجازی ازشون میترسیم...

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۸/۱۱/۱۹
بی نام

نظرات  (۴)

به خاطر نحوه ازدواجش

پاسخ:
ولی من خیلی خوشم اومده از کارش... 😁

دیس لایک رو من زدم :| بخاطر اون هنگامه 

پاسخ:
دقیقا بخاطر چیه هنگامه؟! :))
۱۹ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۳۳ میرزا مهدی

تحت تأثیر اون "اضافه و بی‌ربطت" قرار گرفتم

پاسخ:
واقعنی یا الکی؟! آدم باید شاخ غول بشکنه تا بتونه شما رو تحت تاثیری قرار بده :))
۱۹ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۳۰ محسن رحمانی

آدم باید همیشه خودش باشه نه اینکه چیزی که نیست رو بخواد به دروغ نشون بده.

ازدواج مجازی خوب نیست نمیخوام شعار بدم ولی عین حقیقته اونم با یکی که از یه کشوری دیگه باشه.

پاسخ:
با حرف اولتون موافقم اما با دومی خیلی موافق نیستم، من کلا راجع به مجازی و ازدواج مجازی و دوستی مجازی نظر متفاوتی دارم که توی این پست مفصل توضیح دادم:
 http://asbakeshi.blog.ir/1396/12/14/386-آشنایی-مجازی،-درست-یا-غلط

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.