...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

622. من بی فرهنگم!!

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱ ب.ظ

من آدم بی فرهنگی هستم که ماسک نمیزنم چون:

 

منبع: tebbeislami@

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۹/۰۵/۲۹
بی نام

نظرات  (۵)

۰۵ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۰۶ محمد مهدی شکوری

یعنی شما می گی که گوش دادن به حرف رهبری در بعضی از زمینه ها کوکورانه عمل کردنه؟!

 

روشن و واضح است که نایب های حضرت مهدی (ارواحنا فداه) در زمان غیبت کبری، مراجع تقلید و در رأس آنان ولایت فقیه است.

به قول یه اهل دلی : در نبود حسین (علیه السلام)، مُسلِم ولی امر است.

پاسخ:
بالاخره ایشون معصوم نیستن که اشتباه نکنن!!


۰۵ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۰۰ محمد مهدی شکوری

جالبه!

اینکه تا حالا هیچ بیماری معروفی از کشور های اسلامی شروع نشده!

نه طاعون

نه کرونا

نه وبا

...


و این، علمی بودن، معجزه بودن و بر حق بودن اسلام را ثابت می کند.

پاسخ:
بله!
۰۵ اسفند ۹۹ ، ۱۲:۵۸ محمد مهدی شکوری

همون طور که حضرت آقا گفتن، واکسن ساخت داخل، مایه ی افتخاره

پاسخ:
فقط اون کاغذ روش ساخت ایرانه!!
۰۵ اسفند ۹۹ ، ۱۲:۰۶ محمد مهدی شکوری

سلام علکیکم

البته ما وظیفه ی ملّی و دینی و عقلی داریم که از رهبرمون حمایت کرده و به دستوراتش عمل کنیم.ایشون خودشون ماسک زدند و توصیه به ماسک زدن هم کردند (اگر اشتباه نکنم).حتماً یک دلیلی داشته دیگه!

اگر بچه مذهبیا رعایت نکنن، بعضیها (به عقیده و هدف و ... شون که چی هست و چرا هست و ... کاری ندارم) بر ضد اسلام و دین تبلیغ می کنند و ... .

خدا هم در قرآن به رعایت بهداشت توصیه کرده

 

یه نکته: کرونا تو خون است یا تو هوا و سیستم تنفسی بدن؟!

پاسخ:
علیکم السلام
بله وظیفه داریم ازشون حمایت کنیم اما وظیفه نداریم بجز سخنان معصومین به هر حرف و حرکتی اعتماد کنیم و کورکورانه پیروی کنیم!

به نظرم بهتره بچه مذهبی ها اگه رعایت میکنن هم حداقل واسه روشن شدن حقیقت و دروغ بودن کل سناریوی کرونا تلاش کنن اما من همچین تلاشی نمیبینم و با این واکسنه مثلا ساخت ایران معلوم نیس برنامه دارن چه بلایی سرمون بیارن!! :/

سوال: اصلا کرونا وجود داره؟! بعید میدونم!!
۳۰ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۰۳ میرزا مهدی

گردآوری خوبی بود مخصوصا احادیث....آفرین

پاسخ:
بله واقعا کارشون درسته!!


ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.