...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

624. به دل بشین دیگه لامصب...!

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۰۲ ب.ظ

سلام... خوبم... هنوز زنده م...

 

من معتقدم به دل نشستن چیز عجیبیه و اصلا ربطی به قیافه و معیارهای ظاهری نداره... من کسایی به دلم نشستن که خیلی ظاهر زیبایی نداشتن، یا شغل های کم درآمد و ساده ای داشتن، و این در حالی بوده که با کسایی نتونستم ارتباط برقرار کنم که از هر لحاظ عالی بودن... حتی موبوگرام پلاس یه گزینه ای داره که میتونی از طریق اون، افراد نزدیک رو پیدا کنی... خب شده از همون طریق کسایی اومدن به من پیام دادن (که اکثرا هم پیج های فیک و بدون عکس بوده) که همه شون هم با سلام حرفشونو شروع کردن، اما با این حال خیلیاشون (به قول دختر خالم) انرژیشون باب میل من نبود و حتی جواب سلامشونم ندادم، اما خب بودن کسایی که کلی هم باهاشون حرف میزدم و آدمای جالبی بودن... 

حالا اینهمه نشستم واسه مامان صغری کبری می چینم که توجیه بشه که چرا خواستگار امروز رو رد کردم... وضع مالیش خوب بود، مدرک تحصیلیش از من بیشتر بود، قیافه ش هم بد نبود... اما اینا دلیل نمیشد به دلم‌بشینه... فقط خدا خدا میکردم زودتر چایی و میوه شیرینیشو بخورن و برن.. که الحمدا... درک و شعور بالایی هم داشتن و زود هم رفتن... اما باز این درک و شعورشون هم دلیل نمیشه من به دلم بشینه... نمیشینه دیگه چیکار کنم؟! 

+ نصیحت ممنوع! 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۱
بی نام

نظرات  (۱۶)

۰۷ شهریور ۰۰ ، ۱۰:۳۵ دُردانه ‌‌

کجایی تو دختر؟ پیدات نیست چند وقته. خوبی؟ اوضاع خوبه؟ 

پاسخ:
سلام
مرسی عزیم... خوبم الحمدالله!! از اینکه نبودم عذرخواهم...
۱۱ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۰۰ محسن رحمانی

سلام

ان شاالله زود حال دلتون خوب بشه و مشکلاتتون حل بشه.

موفق باشید.

پاسخ:
سلام و درود بر شما

ممنونم... ایشاا... که شمام همیشه دلتون شاد و لبتون خنده باشه.
۱۰ خرداد ۰۰ ، ۰۸:۵۸ محسن رحمانی

نفرمایید اشکالی نداره گاهی آدم یا حوصله نداره با وقت نداره که بخواد کامنت بذاره .

 

پاسخ:
نه نه بحث حوصله داشتن یا نداشتن نیست... حالم خوش نبود... و البته نیست!!
۱۰ خرداد ۰۰ ، ۰۸:۴۱ محسن رحمانی

سلام بر خواهر بی نام .خوبید؟خدا روشکر که پدرو مادرتون خوبن.

ان شاالله که همیشه خوب و سرحال و پرانرژی باشید .وخیلی زود هم یاردار بشید  ومخاطب رنگ نوشته های سبز رنگتون رو پیدا کنید و ما هم یه عروسی و شیرینی گیرمون بیاد .

پاسخ:
سلام و درود بر شما
خیلی ممنونم و خیلی عذرخواهم که توی این مدت پست هاتونو خاموش میخوندم... مخاطب سبز نوشته هام بعید میدونم پیدا بشه... اصولا تا الان باید پیدا میشد اما متاسفانه.... فک کنم دیگه باید قرمز نوشت داشته باشم... مطالب نفرت انگیز...

سلام عیدتون مبارک. سال خوب وپربرکتی داشته باشید .

پاسخ:
علیک سلام
با خیلی خیلی تاخیر...
ممنون امیدوارم این 9 ماهی که در پیش داریم براتون اتفاق های خوبی بیوفته!

سلام عزیزم...

امسال هم برای دعوت ختم قرآن گروهی ماه رمضان خدمت رسیدم...نمیدونم همچنان افتخار همراهی میدین یا نه...که اگه همراهید زودتر بهم اطلاع بدین تا جداول پر نشده...

پاسخ:
سلام
نتونستم بیام... پیامتون رو خیلی دیر دیدیم... از این بابت شرمندم...

واقعا باید به دل بشینه....واقعا

پاسخ:
بله دقیقا
۱۰ اسفند ۹۹ ، ۲۳:۱۳ محسن رحمانی

سلام خوبید؟حال پدرو مادرتون چطوره؟

پاسخ:
سلام... از اینهمه تاخیر پوزش میخوام
الحمدا... بهترن ممنون

خدا نکشتت:))

نه خب هر کی ندونه تو از اوضاع من خبرداری خیلی شبیه همیم در بعد عاطفی.

منم این چالشو با خانواده دارم.

پاسخ:
هَی بابا...
تا کی میخوایم اینجوری پیش بریم خدا میدونه!!‌:(

درک کرده و حق داده و صحنه را ترک می‌کند....

پاسخ:
میگم نسرین جان اینم از اون دروغایی نباشه که توی رودربایستی میگی؟! :))

اِ این تویی؟ 😅 

اصلا نمیدونستم

با خودم میگفتم این بیکارا کیان تو پیجم 😅😂

پاسخ:
الان قیافه ی من شبیه بیکاراس؟! :)))

اینستاگرام

پاسخ:
تو قسمت درباره ی من هست دیگه :))

zahra.shakuri542

خاموش بودی زهرا :||| حقته قشنگ کتکه رو بخوری راه نداره ://

 

بیا و ای دیتو رد کن بیاد :/ :||

پاسخ:
مُرده بودم... باشه بیا بزن نوش جونم :/

کدامین آیدی؟!
۰۱ بهمن ۹۹ ، ۲۰:۲۷ محسن رحمانی

ان شاالله حال پدرتون هم خوب میشه.

خوب همه مادرا آرزوی خوشبختی دخترشونو دارن آرزوی هر پدر مادری خوشبختی وسروسامان گرفتن بچه هاشونن.

پاسخ:
ممنون
بله آرزوشونو اما آرزوی ما این نیست که با هرکس و ناکسی خودمونو بدبخت کنیم :)

اول بیا یه فصل کتک بخور بعد حرف دیگه بزن :/// چرا یهو میبندی :/// بزنمت؟؟

#محبوبه_عصبانی

پاسخ:
قربونت عصبانیتت... والا حالم خوب نبود... اینجا هم آرامش میداد ولی پست های بعضیا واقعا ناراحتم میکرد نمیتونستم تحمل کنم... اما باور کن دورادور حواسم بهت بود... حتی تو اینستا و هنرنمایی هات😍 
حالا دلت میاد بزنی بیا بزن😊 از محبوبه جان هرچه رسد نکوست...
۰۱ بهمن ۹۹ ، ۱۹:۵۲ محسن رحمانی

سلام 

خدا روشکر که خوبید.

اول تنبیه باید بشید انتخاب کنید کچل شدن با تبر یا داس:دی

تنبیه واسه تعطیل کردن وبتون.

راستی حال پدر ومادرتون چطوره.

خوب مادرتون راس میگن چرا رد کردید؟ یه شیرینی و عروسی هم از ما گرفتید:دی

ان شاالله هرچی خیره براتون رقم بخوره.

موفقیات خواهر بی نام.

پاسخ:
درود بر شما
ممنون
والا اینقده غصه خوردم که کلی موهام ریخته... فرقی نمیکنه این دو سه تا تار مو رو هم شما بزنین بره...
الحمدا... مامان بهتره ولی بابا... خدا همه ی مریض ها رو شفا بده ان شاءالله 
مامان فقط اصرار داره ازدواج کنم :)
ممنونم همچنین موفقیت های شما :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.