...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

دیشب داشتم با جناب کرونا صحبت میکردم و ازش واسه یه سری کارها کلی تقدیر و تشکر کردم که یکیش لغو فوتبال بود... خدا میدونه این روزا که هیچ فوتبالی پخش نمیشه چقد دارم از زندگی لذت میبرم... اصلا زندگی واقعی من از لحظه شیوع کرونا آغاز شده... دومین تشکر و قدردانی من بخاطر این بود که به یه عده یاد داد که باید بعد از دستشویی و قبل از غذا دستاشونو بشورن و (درسته حق مطلب رو ادا نمیکنن اما) در حد توانشون نظافت رو رعایت کنن! اما یه گله هم ازش داشتم... بهش گفتم میدونی چرا بهت میگن کوید ۱۹ و هنوز بیست نشدی؟ چون همه چی رو درست کردی اما یه جای کار رو خراب کردی... اونم خواستگارای ما بود... آخه قربونت برم چرا نون ما رو آجر کردی؟ قبل از تو هر ماه حداقل دوتا خواستگار میومد... به بهونه ی خواستگاری دو تا پسر میدیدیم و باهاشون حرف میزدیم و بعد "نه" میگفتیم کلی روحمون شاد میشد، اما از وقتی اومدی بازارمونو کساد کردی... لطف کن تو پیک بعدی با این یه مورد کاری نداشته باش... فعلا بوج بوج...
یه مطلب جالب هم دیدم و اینقد خوشم اومد گفتم اینجا هم بذارم یادگاری بمونه... پیشنهاد ازدواج اجباری!!

با دیدن این مطلب اصلا در پوست خود نمیگنجیدم و رفتم در پوست ببر گنجیدم... باورم نمی شه که من الان بیست و هشت سال رو رد کردم و باید منو به زور شوهر بدن... اصلا هم از ازدواج امتناع نمیکنم... از مسئولین خواهش میکنم که: خودتون قرعه کشی کنین یه پسر خوشگل و پولدار و عاشق پیشه و تک فرزند و ترجیحا غیر آذری زبان برام جفت و جور کنین و ربع حقوق اونایی که امتناع میکنن رو بدین به من که هم اجر دنیوی براتون داره هم اخروی... خدا خیرتون بده... واسه شما هم بوج بوج...

راستی یادتونه قریب به یه ماه پیش بهم زنگ زدن گفتن سیمکارتمو فورجی کردن و برام میفرستن؟! بالاخره امروز فرستادن و دو هزار تومن ازم گرفتن... معنی رایگان جدیدا فرق کرده یا این دو تومن پول حساب نمیشه؟! آقا من دو تومنمو میخوااااام!!! :))))

من طبق اون چه که گفته فعال کردم اما هنوز این سیمکارت جدیده رو روی گوشی ننداختم... یه پیام هم اومد که خب ثبت شد... حالا چی میشه؟ سیمکارت قدیمیم چجوری قراره غیرفعال شه؟ کسی هست کمک کنه عایا؟

۸ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱ ۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۱۱
بی نام