...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

22. نه واقعا چرا من؟!

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۱ ق.ظ
سرماخوردگی من چند مرحله داره: 1. ابتدا احساس میکنم که گلوم مال خودم نیس... این یعنی مثلا میرین دندونپزشکی و یه آمپول میزنه واسه بی حسی و شما احساس میکنین یه طرف دهنتون مال خودتون نیس... دقیقا همون حس 2. گلو درد 3. کلفت شدن صدا تا حدی که پشت تلفن ممکنه منو با یه پسر اشتباه بگیرن 4. قطع و وصل شدن صدا... به این صورت: سل....م ما...ن من او....م (معنی: سلام مامان من اومدم!) 5. قطع کامل صدا 6. بهبودی همه ی مراحل یک طرف، مراحل 4 و 5 یک طرف!! یعنی توی اون دوران که معمولا سه چهار روز طول میکشه از همبازی دوران کودکیم گرفته تا وزیر امور خارجه ی آمریکا همه و همه بهم زنگ میزنن و منم مجبورم رد تماس بدم و پیام بفرستم که صدام گرفته و نمیتونم حرف بزنم!! حالا بدترین قسمتش اینجاس که توسط عوامل داخلی و خارجی، من جمله خانواده و همکاران مورد تمسخر قرار میگیرم!!! همیشه هم میگم: آخه چرا من؟!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۸
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.