...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

141. عنوان نداره... همیشه که نمیشه عنوان داشته باشه که!

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ
امروز تصمیم گرفتم که صبح برم سرکار و بعدازظهر رو خونه باشم به دو دلیل: 1. امروز پنجشنبه س و ساعت کاری تا ساعت 1 هست! 2. چون امروز پنجشنبه س گفتم شاید صاحب کارمون بخواد با خونوادش بره شهرستان و مام که طبق معمول امشب مهمون داریم و بهتره خونه باشم! سرمون که خلوت بود داشتم درس میخوندم (شکل شمارۀ 1) که دلم بدجور هوس شیرینی کرد... گفتم خدایا چی میشه الان یکی شیرینی بیاره و ای کاش یه چیز دیگه از خدا میخواستم! همونطور که در شکل شمارۀ 2 میبینین خدا رسوند دیگه! چند روز پیشم داشتم عصر برمیگشتم خونه و با این صحنه مواجه شدم! سه تا هواپیما پشت سر هم! یعنی توی آسمون جا قحطیه که همشون از یه مسیر میرن؟! جالبتر این بود که بعد از اینکه اونا دورتر شدن چهارمین هواپیما هم در همون راستا رویت شد اما دیگه حس عکاسی نداشتم و اگه هم عکس میگرفتم اون اولی ها خیلی دور شده بودن و عکس جالبی نمیشد! واقعا هواپیماها چرا نمیتونن از هر مسیری و با هر مختصاتی حرکت کنن؟! شاید اگه فیزیک میخوندم میتونستم به این سوال جواب بدم!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۹
بی نام

نظرات  (۱)

نکات رو با خودکارای رنگی رنگی بنویس زود تر بره تو اون مغزت
دیگه کارت به اونجا رسیده به ترافیک اسمونم گیر میدی ؟
پاسخ:
الناز رنگی رنگی باشه حواسم پرت میشه!! همون بهتر یه رنگ باشه! خب واسم سواله دیگه!! سوال پرسیدن جُرمه؟!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.