...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

200. آی ام إ تیچر!! ^_^

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۱ ب.ظ
خداییش مادر بودنم خیلی سخته ها!! عقل آدم یه چیز میگه، دلش یه چیز دیگه، و اغلب هم دل برنده میشه! سر اون قضیۀ پفک نخریدن مامان برا من که گفت چاق میشم، دید که دلخور شدم رفت از اینا که خیلی دوست دارم برام خرید!! باور کنین 100 سالمم بشه از خوردنه کاکائو دست برنمیدارم!! یکی از بزرگترین لذت های زندگیمه و دلیل زنده بودنمه حتی! (عکس بخاطر جلوگیری از تبلیغات سانسور شده!) دیشب داشتیم میخوابیدیم که یهویی دیدیم تلفن زنگ زد!! من آخر وقت هرکی بهمون زنگ بزنه بهش چندتا فحش میدم (البته از نوع تمییزش در حد همون خر و الاغ و نفهم و بیشعور و وقت نشناس و...) برداشتیم دیدیم میلاده!! میگه مامان گوشی رو زود بده به خواهر جون کارش دارم! منم میگم خدایا نکنه سره من جنگ شده بین ممالک (ج مملکت) که میلاد شبانه اینجوری از پادگان زنگ زده و منو میخواد!! گفتم میلاد اگه کسی بخاطر من مُرده بگو من طاقتشو دارم!! خلاصه میلاد آرومم کرد و گفت نترس بابا چیزی نشده!! از قراره معلوم یکی از بچه های کادر میخواد برا ارشد زبان یاد بگیره که بتونه کنکور زبان رو خوب بزنه! میلادم گفته بوده که خواهر من مدرس بوده و احتمالا کلی هم کلاس گذاشته!! طرف هم گفته ببین اگه خواهرت قبول میکنه با هر هزینه ای بهم یاد بده!! بعد حالا این قیافۀ منه احساس میکنم اگه قبول کنم اسلام تو خطر میوفته، منم که بچه بسیجی اصلا ماله این حرفا نیستم!! حالا به فرض اسلامم در خطر نیوفتاد، کجا قراره من بشم معلم خصوصیه جناب ستوان؟! اون قراره بیاد خونمون یا من برم خونشون؟! استغفرا... اصلا روایت داریم دوتا نامحرم جایی باشه نفر سوم شیطانه! تازه تو کلاسای خصوصیه من آدم غیر دانش آموزی باشه من خندم میگیره و عملا نمیتونم تدریس کنم (اینو واقعا جدی میگم!) تنها شدنه منو اونم که شرعا و عرفا حرامه! حالا نمیگم خوشگل و خوشتیپ و پولدار باشه بیاد خواستگاریمو  منم کلی ناز کنم و بگم نههههه من قصد ادامه تحصیل دارم و هی از اون اصرار و از من انکار، بعد با یه تیر بزنه به دوتا هدف!! که مهمترین هدف منم، دومیشم میتونه موفقیت در کنکور باشه که اونم به واسطۀ من امکان پذیره ولاغیر!! والا مردم چه شانسی دارن ها... مفتی مفتی تو خدمت با برادر آدم آشنا میشن و از این طریق خوشبختیشونو توی دو عالم تضمین میکنن!! کوفتشون بشه الهی!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۶
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.