...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی
از این دو روز تعطیلات اومدیم استفاده کنیم و تا خواستیم یکم استراحت کنیم، هیچی نشده یکیش تموم شد! و البته من امروز بیشترشو خواب بودم!! از دیشبم عروسمون خونۀ ما بود تا امروز عصر! منم صبح بعد صبحونه دیدم خیلی خوابم میاد گفتم یکی دو ساعت بخوابم! آقا واسه نماز ظهر که بیدار شدم (تف به ریا) اصلا فک کردم توی یه خونۀ دیگم!! باورم نمیشد عروسمون با این وضعش (که به زودی قراره عمه بشم) دیده که من خوابم بلند شده کل خونه رو تنهایی طوری مرتب کرده که من اگه میخواستم اینکارو بکنم حداقل یه هفته طول میکشید!! بعضی وقتا از اینکه خواهر شوهر خوبی براش نیستم شرم میکنم! والا من عروس بشم تا بهم نگن فلان کارو بکن نمیکنم، تازه اگه هم بخوام کاری که اونا میخوان رو انجام بدم کلی هم غر میزنم!! خدا عروسمون رو حفظ کنه و از اینا نصیب شمام بکنه ایشاا...ظهر هم که داشتم با م. پ. ن چت میکردم بهش میگم دلمو نشکن! برگشته میگه مگه تو دل داری؟! این عکس رو گرفتم که فقط بهش ثابت کنم که منم دل دارم خودشم دوتا!! اون یکی نمیدونم قلبه کیه که دستم مونده، هرکی هست بیاد ببره، ما از اون خونواده هاش نیستیم که دل مردم رو ببریم و پس ندیم!! +اون انگشترِ دستمم قضیه داره!! اگه تقاضا زیاد باشه میشه موضوع پست بعدیم!+ عنوان: نجمه زارع...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۸
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.