...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

207. پارتیه دوستانه!!

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۰ ب.ظ
امروز یکی از همکارامون  م. ق واسه ناهار دعوتمون کرده بود خونشون و جاتون خالی حسابی بهمون خوش گذشت! شما فک کنین 6-7 تا دختر شیطون و بلا (عین خودم) یه جا جمع شیم چه شووووود!! واقعا یکی از بهترین اتفاقایی بود که این اواخر برام افتاده بود! و اینگونه پذیرایی شدیم: + همچنین امروزم منه جوگیر بعد از کلی تلاش و با استفاده از وی پی ان و فیلتر شکن و نذر و صلوات و توسل به ائمه بالاخره یه کتاب pdf به حجم 400 صفحه، آموزش زبان کُره ای پیدا نموده و سپس دانلود کردم و قراره عین مونگولا بشینم اونو بخونم!! بهتون توصیه میکنم اگه به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارین به هیچ وجه سراغ اینجور کتابا نرین! (مدیونین فک کنین میخوام سوادمو به رخ بکشم!!) خوندن این کتاب دو حُسن داره! اول اینکه من که حوصلم نمیگیره کتابای انگلیسی بخونم فلذا ممکنه یادم بره و با خوندن این کتاب از این اتفاق جلوگیری میکنم! دوم اینکه... دومیشم معلومه دیگه نیازی نیس بگم که! بیکارم خودتونین!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۷
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.