...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

208. ....

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۹ ب.ظ
از دیروز که شایعه کردن نتایج کنکور رو میخوان بدن، یه پام این دنیاس (واقعی) یه پام اون دنیا (مجازی) اونم فقط سایت سنجش!! هیشکی ندونه فک میکنه من برا چک کردن اونجا استخدام شدم که اینجوری با ذوق هی میرم بررسی میکنم ببینم چه خبر؟! این نفرات اول هم عجب ... خونی هستناااا!! حالا من با نفرات اول رشته های تجربی و انسانی و ریاضی و حتی هنر کاری ندارم!! آخه تویی که نفر اول زبان هستی چرا؟! فوقه فوقش میخوای مثه من لیسانس بگیری بذاری لب کوزه آبشو بخوری دیگه!! تو مملکت ما اونقدری که به بازیکن ذخیرۀ فلان تیمه از رده خارج شدۀ فلان روستای دورافتاده ارزش میدن، به دکتر مهندساش ارزش نمیدن چه برسه به زبان انگلیسی که ماشاا... هرکی از جاش بلند میشه میره یه آموزشگاه میزنه بعد اونی که دوتا جمله اونجا یاد میگیره فک میکنه خیلی حالیشه (که البته درست هم فکر میکنه!) خلاصه به دوستای زبانمون برنخوره اما مملکت ما جایی برای رشته های ما و اکثر رشته های انسانی نداره، البته مهندسی هاشم بیکارن ها، حالا فک نکنین من طرفه اونام! کلا من اگه پسر بودم بعده دیپلم میرفتم خدمت بعد مستقیم میرفتم دنبال شغل آزاد! الانشم که دخترا با پول ازدواج میکنن، پس مشکل ازدواجم نداشتم!! حیف که اونایی که پسرن بلد نیستن چیکار کنن! این رشتۀ ریاضی هم که کل 10 نفر اولشون پسر بودن!! بابا ایول! فقط خدا کنه اولا بهشون ارزش بدن (که بعید میدونم!)  دوما پس فردا که فارغ التحصیل شدن کاری براشون باشه ( که اینو خیلی بعید میبینم اونقدری که اصلا نمیبینم!)  وگرنه... + راستی یه توصیه هم میکنم جدی بگیرین! هیچوقت با صمیمی ترین دوستتون شوخی نکنین و اگه دوستتون هم باهاتون شوخی کرد جدی نگیرین!! مخصوصا اون دسته از دوستاتتون که سالهاس میشناسینش! یهو دیدین رفت و برنگشت! آدم یه وقتایی یه اتفاقایی براش میوفته که باعث میشه با خودش عهدهایی ببنده که اونم در نهایت باعث میشه تبدیل بشه به یه آدم خشک و مغرور!! اگه دوستای شادی در کنارتون دارین نذارین این اتفاق براشون بیوفته!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۹
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.