...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

239. من خوبم! :)

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸ ب.ظ
بالاخره بعد از یه هفته استراحت باید کم کم کار و زندگیمو سر و سامون میدادم، واسه همین دیروز یه سر رفتم سرکار ببینم اوضاع از چه قراره، دیدم که اولا یه کارمند جدید برای کمک به من استخدام شده و قراره دیگه من زیاد از خودم کار نکشم و خودمو خیلی خسته نکنم، نیم ساعت که کار کردم دیدم هنوز سردرد دارم و بیخیالش شدم، از صاحب کارم خواستم بده برم کارای بانکیشو انجام بدم، چون اصلا نمیخواستم با کامپیوتر کار کنم، رفتم بانک دیدم متصدی اونجا حالمو میرسه، نگو اونم میدونسته اما از کجا خدا میدونه! توی این مدت هم عالم و آدم لطف کردن و با زنگ های و پیام هاشون جویای حالم شدن، اصلا احساس میکنم اینکه الان حالم بهتره بخاطر همین انرژی های مثبته دوستان و اطرافیانمه! دیروزم که تولد بابام بود و گفته بودم براش کیک درست میکنم، دوتا از همکارام اومده بودن عیادتم، اونقد حرف زدیم و غیبت کردیم و خندیدیم و زدیم و رقصیدیم که من اصلا یادم رفت سرم درد میکرد! امروزم بعد از یه هفته محرومیت رفتم تلگرام دیدم بیشتر از 10 هزارتا پیام دارم، درسته اکثرش ماله کانال ها بود، اما پیام های دوستامم کم نبود، توی این گیرو دار که کل ایران میدونن من مریضم امروز خواستگار زنگ زد خونمونو همونجا پشت تلفن مامان ردشون کرد! یعنی معرفِ محترم به اینا نگفته بوده که دختره تازه از اون دنیا برگشته؟! اینجاس که میگن معرفِ که ما داریم؟!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۸
بی نام

نظرات  (۱)

۰۹ مهر ۹۵ ، ۰۳:۰۵ محدثه بانو
خداروشکر ک خوبی:)
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.