...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

240. خیلی خیلی سبز!! :D

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۹ ب.ظ
طبق دستورات استادم برا کنکور، چند روز پیش از سایت "خیلی سبز" کتاب سفارش دادم و گفت تا 5 روز دیگه تحویل میدیم، و امروز دقیقا روز پنجم بود (از این خوش قولیشون خوشم اومد!) منم که رفته بودم سرکار و وقتی اومدم خونه دیدم بله بسته باز شده و دیده شده و پسندیده هم شده؛ که البته اینا کار میلاد بود که تا آخر این هفته اومده مرخصی (خدا به من صبر بده!) منم اومدم ببینم کتابم چجوریه و اینا یهو دیدم داخل بسته یه چیزه دیگه هم هست، خوب که نگاه کردم دیدم عــــــه یه عروسکم برام فرستادن که اینو میلاد ندیده بود!! درس خوندن رو هم شروع کردم اما بخاطر اتفاقی که برام افتاده هنوز نمیتونم زیاد از این مغزِ مبارک کار بکشم، ولی خب هنوزم پای همون اعلان جنگ هستم! میلاد از صبح هی میگه آبجی اگه خدایی نکرده امسالم قبول نشی چی؟ منم هی میگم ایشاا... قبول میشم تو هم میبینی، و اونم هی دوباره با لحن های مختلف سوالشو تکرار میکنه، آخر سر گفتم میلاد اگه 100 سالمم بشه و خدایی نکرده قبول نشم بازم کنکور میدم تا به هدفم برسم!! اینا رو گفتم شمام در جریان باشین و مخصوصا دوستام هی نپرسن اگه خدایی نکرده قبول نشی چی!! جواب من در هر صورت همینه که هست! عاشق اون دسته از دوستامم که باورم دارن و وقتی هم خودم بگم نمیتونم میزنن تو دهنم!! اصلا رفیق یعنی این! (خودمم از این نوعم هاااا که جاش باشه میزنم تو دهن رفیقم که زیادی حرف نزنه!! راضی ام از خودم، بهتره شمام از من راضی باشین!!)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۰
بی نام

نظرات  (۱)

می بینم دست در جیب مبارک کرده ای و کتاب خریده ای حتما اینم یشیل الما بهت توصیه کرده از سبز بودنش حدس زدم
پاسخ:
بله دقیقا استادم بهم توصیه کرده!!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.