...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

246. تقبل ا... خاله جان :)

يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۷ ب.ظ
فکر میکردیم فرداس، منم خودمو برا فردا آماده کرده بودم که یهو سرکار بودم که آبجی زنگ زد گفت برا ناهار خونه نرو و بیا خونۀ ما! بله قضیه از این قراره که هرسال این موقع از ماه محرم، خالۀ من شله زرد میپزه و نذری میده! من تا به این سن فقط سهمی که برامون میفرستادن رو میخوردم اما امسال خالم مخصوص دعوت کرده بود که بریم توی پختن و بقیۀ کارا کمکش کنیم! منم یادم میاد خیلی قبلا ها آش رو موقع پختن هم زده بودم اما تا حالا شله زرد رو امتحان نکرده بودم که ببینم واقعا آدم حاجت روا میشه یا نه، خلاصه مام نیت کردیم و یه نیم ساعتی هم زدیم که ته نگیره! توی اون لحظه دیگه واقعا به یاد همه تون بودم، هنوزم نخوردم که بعد بیایین بگین خوردی و بعد یاد ما افتادی! یه شوخیه کوچولو هم با امام حسین کردیم و روی شله زرداش چندتا شکلک کشیدیم! البته اونا برا خودمون بودهااااا قرار نبود اونا رو بدیم هیئت! در کل جای همه تون خالی بود!!+ خاله جان نذرت قبول...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۸
بی نام

نظرات  (۲)

ما نذری نگرفتیم
پاسخ:
چرا؟!
۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۹:۰۶ محدثه بانو
چ شادم هم میزنه:))
قبول باشه:)
پاسخ:
چه کنیم دیگه!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.