...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

252. اولین بارون 95

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹ ب.ظ
چقد هوا سرد بود امروز... و اولین بارون پاییزی رو شاهد بودیم البته موقع برگشتن از سرکار: این مسیر خونمون رو دوست دارم... چرا؟! چون خلوته، البته نه خلوتی که ترسناک باشه، خلوته دنج! نمیتونم توصیفش کنم پس بیخیالش میشم، شما فقط در همین حد داشته باشین که من دوسش دارم. آقا نمُردیم و یه خارجی بالاخره ازمون خواستگاری کرد! تو اینستا یه خارجی (بماند کدوم کشور!) اومده بود باهاش چت میکردم (واسه تقویت زبان!) بعد در کمال پررویی از من خواستگاری میکنه! بعد من میگم داداچ من مسلمون تو غیر مسلمون، تو باید مسلمون بشی هااااا، کار هر کسی نیست هاااا، اما در کمال تعجب دیدم حاضره دینشم عوض کنه!! (عجب زبون نفهمیه!!) خلاصه بلاکش نمودم... پسر خوبی بود... نمیدونم ایرانی ها چرا نمیتونین این همه کمالات رو در من ببینن، به جان خودم یه دور برم خارج، منو رو هوا میزنن! افسوس که این همه کمالات داره اینجا هدر میره...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۸
بی نام

نظرات  (۴)

یادش بخیر من تو این خیابون یه روزی منتظر یه دوست بودم و کنار جدول نشسته بودم
پاسخ:
لابد 11 شهریورم بود؟!
عشق پاک میخوای فقط این پسر خارجیا!
تازه مسلمون هم میشن برات!
برو از بلاکی درش بیار گناه داره:-)
پاسخ:
آخ آخ اصلا پاکی ازش میبارید!! چهرشم نورانی بود من یه طرفه عمل میکنم... بلاک شه محاله آنبلاک شه!!
الان باز با خواستگارات پز دادی دا نه من نه تو
همش پز خواستگار بده منم خواستگار ندیده حسودی می کنم
پاسخ:
چقدم تو خواستگار ندیده ای!! عب نداره من برا مهیار میام خواستگاریت... همین پنجشنبۀ آینده!
اول اوکه فهمیدیم محلتون خیاوان داره
دوما شما اون برادری که بنده معرفی کردمو در نظر گرفتی؟
پاسخ:
اسم نداری اما حدس میزنم کی باشی... دلت بشوزه که شما دربند دارین بله دقیقا بخاطره اون برادر بلاکش کردم!!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.