...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

253. هنوز گاهی سراغت رو از این دیوونه می گیرن...

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۱ ب.ظ
من از همین تریبون اعلام میکنم که آقا من اکانت تلگراممو واگذار میکنم!! به کی؟! مُحرزه (این کلمه املاییشو تازه یاد گرفتم واسه اینکه یادم نره اینجا نوشتم!)... اون شخص کسی نیست جز الناز (به افتخارش...) الناز جان اکانتم مبارکت باشه، نوش جونت باشه، گوارای وجودت باشه، ایشاا... پیاماش همیشه برات بچرخه! لابد فک میکنین میخوام درس بخونم و تریپ درسخونی برداشتم و میخوام گوشی و ما یتعلق بهش رو ببوسم بذارم کنار؟! نه خیر آقا جان از این خبرا نیست! درس جای خود، گوشی جای خود، چت جای خود، قسمت شد اصلا ازدواجم جای خود... اینا هیچ ربطی به هم ندارن! نمیخوام زیاد بحثو به حاشیه بکشونم، اما اصلا من نه، شما... به عبارتی شما جای من، فرض بفرمایین وارد تلگرام میشین، میبینین به به دوستاتون براتون پیام گذاشتن، با کلی ذوق و شوق که وااای الان نگران حال من بودن باز میکنین با پیام هایی رو به رو میشین که حال دوستتون رو از شما پرسیدن، آیا شما اونوقت اکانتتونو به همون دوستتون واگذار نمیکنین که اون دسته از دوستانه نگران از ایشون، به طور مستقیم با دوستتون در ارتباط باشن؟! (خیلی مبهم شد حرفام اما عکس زیر گویای همه چیزه! هزارتا حرف توشه که امیدوارم متوجه بشین و حتما هم میشین!)+ خودم آهنگ عنوان رو نشنیدم ( خشکه مذهبی= تا آخر محرم آهنگ گوش نمیدم!) میذارم اینجا بعدا بگوشمش!! اگه یادم رفت یادم بندازین...+ روی کلمۀ "آهنگ" کلیک رنجه بفرمایید!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹
بی نام

نظرات  (۱)

آهنگه محشره خانوم شیییییییییییخ

به جز من همه میدونن واسم این زن میمیره
پاسخ:
محرمه کدوم بانو برات میمیره؟!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.