...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

254. آگهی...

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۳۶ ب.ظ
دیروز جمعه بود؟! عه!! چه زود گذشت! هیچی دیگه دیروز مهیار خان (عمه فداش شه) از صبح اومده بود عمه شو ببینه و منم اون باشه نمیتونم درس بخونم، نزدیکای غروب بود که مهیار خوابیده بود و منم اومدم درس بخونم یهویی برقا رفت! منم که عاشق کسبِ علم و اینام، به رگ غیرتم برخورد و زیر نور فانوس به کسبِ فضایلِ علم پرداختم! (این پست صرفا برای کوبیدن تو سر بچه هامه و هیچ ارزشه دیگه ای نداره!) م. پ. ن دو روزه فراری شده؛ چون اصرار کرد که این تلگرامه لعنتی رو آپدیت کنم، هی از اون اصرار از من انکار، آقا من میخواستم با ورژن قدیمیش کار کنم، اما تو کَتِش نمیرفت که نمیرفت! گفتم اگه مشکلی پیش بیاد چی؟! گفت پای من... گفتم مشکلی پیش بیاد پاتو قطع میکنم برا خودم نگهش میدارمااا، اونم قبول کرد! الان بخاطر جونش فراری شده و نت رو بهونه کرده که من تو خوابگاه نت ندارم (منم باور کردم!)! تلگرامم کار نمیکنه هیچ، از موبوگرامم متنفرم! من الان پای م.پ ن. رو میخوام، واسه پاش جایزه گذاشتم، چه پاش چسبیده به بدنش باشه چه قطع شده باشه (برگرفته از جملۀ معروف dead or alive ) مدت ها منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب بودم، امروز فهمیدم خیلی وقته شروع شده، اما متاسفانه یه رفیقه پایه ندارم باهاش برم... خداییش این دوستای من به چه دردی میخورن؟! به یک عدد رفیقه پایه (سه پایه، چهار پایه و بیشتر) مادام العمر، با ضمانت نامۀ کتبی، یک عدد شاخه نبات و یک جلد کلام ا... مجید، یک حج عمره و مهریۀ معلوم نیازمندیم!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۱
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.