...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

268. درختای محبوب من!

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ب.ظ
امروز تولد پسر همسایمون بود. تولدش مبارک... به رسم هر سال براش کیک درست کردم (هرچند نامزدشم براش درست کرده بود اما کیک خواهرش که من باشم یه چیز دیگه س!) متاسفانه یکم تهش چسبیده بود و گفتم اگه ازش عکس بگیرم آبروم میره! به جان خودم از کیکی که عرض یه ربع درست کردم انتظار نداشتم اصلا کیک بشه حالا همین که فقط یه طرفش چسبیده بود جای شکر داشت! دوتا درخت هست نزدیکای خونمون اونا رو خیلی دوست دارم، تابستونا با مامان میریم میشینیم نزدیک اونا! منو یاد اون شعر دوران ابتدایی میندازن که با این بیت شروع میشد: " در کنار خطوط سیم پیام/ خارج از ده دو کاج روییدند" شعر رو حفظم، یعنی از سال چهارم ابتدایی تا حالا یادم مونده؛ خیلی دوسش دارم! حتی اولین شعری هم که گفتم وزنش عین این شعر بود ( موضوعش یه شعر طنز راجع به شیطنتِ یکی از بچه های کلاسمون بود!) امروز داشتم میرفتم سرکار دیدم چقد خوشگل هر دوشون زرد شدن (منم که عاشق رنگ زرد!) عکس گرفتم بعد اومدم خونه یادم افتاد که پارسال توی یه روز برفی هم از اونا عکس گرفته بودم، گفتم بذارم شما هم ببینین لذت ببرین: + دوتا عکسم توی بهار و تابستون ازشون بگیرم چهار فصلم کامل میشه!! + راستی یبار یکی از دوستام دقیقا بین این دو تا درخت روی جدول نشسته بود و منتظرم بود، بدون اینکه متوجه بشه اون درختا رو چقد دوس دارم!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
بی نام

نظرات  (۳)

آره دیگه یعنی حلال کن..
پاسخ:
آقا حلالی
خط اولو خوندم تو دلم گفتم: بابا این ترکا چقد لارجن..برا پسر همسایشون هم کیک میپزن!!
عاغا راضی باش
پاسخ:
راضی باشم یعنی حلال کنم؟!
سلام
وبت باحاله
اینقدر دوست دارم وبایی که خاطراتشونو مینویسن!
راستی!
خیلی شماترک ها رو دوست دارم...
کلاس دوم که بودم اومدم تبریز وکلی هم خاطرات خوب از شهرتون دارم!(الان کلاس هشتمم)
منم دوست داشتم تبریزی باشم یا حداقل ترک ولی چه کنم مال استان اصفهانم...
دوست دارم ترکی یاد بگیرم ولی ازکجارو نمیدونم...
بازم میام اگه یادم نره!
موفق باشی خانوم
خداحافظ
پاسخ:
سلام لطف داری عزیزم! منم عاشق اثفهانم هرچند تا حالا قسمت نشده اونجا رو ببینم! ای کاش وبلاگتو مینوشتی منم بهت سر میزدم! ممنونم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.