...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

289. اخرین پست...

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۵۳ ب.ظ
ادامه ی مطالب این وبلاگ به وبلاگ دیگه ای منتقل شد! (مجبوری اینهمه رسمی بنویسی آخه؟!) آقا مِن بعد (بعد از این) مطالب منو (اگه دوست داشتین) میتونین توی یه وبلاگ دیگه که آدرسشو این پایین براتون میذارم دنبال کنین. واسه اینکه وبلاگمو تغییر دادم اوایل یه دلیل احمقانه داشتم اما الان یه دلیل بهتر دارم! پ.ن: همه یه روز احمق میشن و یه کار احمقانه میکنن! وبلاگ جدیدم Follow your dreams
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۱
بی نام

نظرات  (۴)

خانومی منم هرزگاهی وقت کنم میخونم پس منم فراموش نکن
خانومی منم هرزگاهی وقت کنم میخونم پس منو هم فراموش نکن
همه کامنتامو باز کردم میشه بیاین و برام آدرس جدیدو بفرستین؟
پاسخ:
فرستادم عزیزم!
آدرس وبلاگ جدید شامل حال ما هم میشه دیگه؟

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.