...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

فک کنم سرشماری امسال مهر ماه شروع شد و تا اواسط یا اواخر آبان ادامه داشت!! (خب که چی؟!) بعد از اینکه توی سرشماری شرکت کردیم نمیدونم توی شهرهای شمام برای تشکیل پروندۀ بهداشتِ خانوادگی بهتون زنگ زدن یا نه، اما یکم بعدش به ما زنگ زدن که به اولین درمانگاه نزدیکمون برای تشکیل پروندۀ بهداشت مراجعه کنیم! منم نمیدونستم اونجا قراره چیکارمون کنن مامانمو اول فرستادمو فهمیدم که رایگان قد و وزن و اینا رو کنترل میکنن و آخرشم یه واکسن کزاز میزنن! منم 18 دی ماه بود که رفتم و کزاز هم زدم جاتون خالی پدرمو درآورد! همونجا یه قرص ویتامین هم دادن و گفتن هر ماه یکیشو بخور! (قربون خودم برم که سوء تغذیه دارم) امروز موعدش بود که اون قرص رو بخورم، خداییش شبیه مرواریده؛ اینقد دوسش داشتم که خوردمش!!


از اون طرفم سه چهار ماه پیش واسه هوشمند کردن کارت ملی مون اقدام کرده بودیم و تازه هفتۀ پیش پیام دادن که آماده شده (خیلی زود بودااا) منم امروز با بابا وقت کردمو رفتم گرفتمش (مامانه بی وفا قبلا تنهایی رفته بود گرفته بود)! نمیدونم دقیقا به چه دردی میخوره، آخه کارت ملیِ سابق رو هم یه دونه سوراخش کردن و بهمون پس دادن! خو اون چیه، این چیه؟! تنها نتیجه ای که میشه از این کار گرفت اینه که اینقد بیکارن، میشینن فک میکنن که چیکار کنیم چیکار نکنیم، میان هی کارت ملی میدن بیرون!! فک کنم وقتی پیر بشم تنها چیزی که برا بچه هام ارث بذارم یه عالمه کارت ملی باشه!! خدا وکیلی رفته بودم ثبت احوال روی هم رفته 9 تا باجه بود و 5 تا ارباب رجوع!!!!!!!!! اونجا کاشف به عمل اومد که آقای خامنه ای متولد 24 تیر ماه هستن!! یعنی مثه من تیرماهی با دو روز اختلاف (من 26 ام)!

+راستی از فردا ثبت نام کنکور شروع میشه! اگه یه وقت دیوونه بشم و به سرم بزنه و ثبت نام نکنم زمین به آسمون میاد؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۸
بی نام

نظرات  (۵)

واقعا قرصا خیلی خوشگلن
شرمنده بابت دیر کردنم زهرا :(
پرونده بهداشت ؟! ماکه نداشتیم...ما واکسن سرخک تو مدرسه مون زدیم همه بچه ها زدن زیر گریه خجالت نمیکشیدن
چه خبره اونهمه کارت ملی ! :))))))))

چرا ثبت نام نکنی خلی مگه زهرا
هوشمند کردن کارت ملی خب یکی از فایده هاش میتونه این باشه که الان اثر انگشت تمام بزرگسالان توی سیستم دولتی موجوده و این خیلییییی از خیلی لحاظ ها در آینده کمک کننده ست. تازه ما بعد اینهمه سال تاخیر و عقب موندن از کشورای پیشرفته اینکارو انجام دادیم که بانک اثر انگشت داشته باشیم برای همه. نه فقط قشری خاص. 
و البته فراموش نکنیم گاهی یک بخشی از کمبود بودجه ی مالی دولت هم باعث میشه از همین خرج و مخارج های اضافی تری که بهمون تحمیل میکنن تامین شه. چند وقته دیگع هم باید شناسنامه هارو تمدید کنیم. 
از آشناییت خوشبختم عزیزم. مرسی بابت آدرس:)
سلام عزیزم
آدرس جدیدتو که برام فرستادی اشکم در اومد:(آخه من معمولا با گوشیم تو نتم و گوشیم نمیتونه برای بیانی ها نظر بذاره خلاصه اگه دیر به دیر کامنت میذارم ببخشید میخونمت ولی:))
ما سرشماری رو اینترنتی انجام دادیم دیگه کسی زنگ نزد.چیزی هم راجع به درمانگاه و اینا نگفتن چرا؟؟البته اینجا اصفهانه کار رایگان معمولا انجام نمیشه:دی
پاسخ:
سلام گلم!
نهههههههههههههه واسه من باید کامنت بذاری
شوخی کردم! هرجور راحت باشی منم اونجوری راحتم عزیزم! مرسی که وقت میذاری و میخونی
اونا نگفتن، شما میتونی به نزدیکترین درمانگاه به خونتون مراجعه کنی و بگی رایگان کنترلت کنن! :)
سلام این قرص ویتامین دی هست چون ما تو منطقه سردسیر هستیم همه مون کمبود این ویتامین رو داریم حتما مصرف کن
پاسخ:
چشم حتما میخورمش!!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.