...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

295. هووووف! این هم از ثبت نام کنکور!!

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰ ب.ظ

ثبت نام کردم!

به سلامتی واسه کنکور ثبت نام کردم! اما خدا میدونه از ظهر تا حالا چند بار مُردم و زنده شدم!! آخه نمیدونین که این سایت سنجش چه بلایی سرم آورد!

(واسه اونایی میگم که با سیستم ثبت نام کنکور آشنایی ندارن) قبل از اینکه ثبت نام رو شروع کنیم باید بریم از یه سایت دیگه با وارد کردن اطلاعاتمون "کد سوابق تحصیلی" بگیریم! این کد رو که توی فرم ثبت نام وارد کنیم همه اطلاعاتمون و ریز نمراتمون رو میاره! بعدش باید تایید کنیم که آیا این ریز نمرات مال من هست؟! آیا درسته و از اینجور سوالای مسخره! (مثلا مال من نباشه یا نمره هامو اشتباهی آموزش و پرورش ثبت کرده باشه کلی علافی داره!)

خلاصه منم داشتم نگاه میکردم ببینم آیا درسته یا نه، چون بعدا ایرادی داشته باشه به معنای واقعی کلمه بدبخت میشم! همینجوری نگاه کردم دیدم عه! واسه کد ملی م اومده 10 تا 9 زده (9999999999)!! ولی بقیۀ اطلاعاتم درسته درسته!! مونده بودم خدایا من چه غلطی بکنم، آخه کد ملیه من از طرف آموزش و پرورش اینجوری ثبت شده و من نمیتونم ویرایشش کنم! خلاصه اهمیت ندادمو و ثبت نام رو همونجوری ادامه دادم!

ثبت نامم بدون هیچ ایرادی تایید شد و صفحه پرینت رو هم باز کرد و خلاصه تموم شده بود، اما جای کد ملی اینجوری نوشته شده بود:

از ترسم به الناز توضیح دادم که چی شده و ازش خواستم اگه چیزی میدونه بهم بگه! از اون طرف هم یه دوستی دارم که با اون "خدایی" توی سنجش فامیلن! به اونم پیام دادم که من حالا چه خاکی تو سرم بریزم (که اونم از شانس من اصلا آنلاین نشد امروز!)

الناز پیام داد که به سنجش زنگ بزن یا برو آموزش و پرورش ناحیه تون و مشکل رو پیگیری کن، چون اگه کد ملیت تایید نشه حتما برات مشکل پیش میاد!! واقعا داشتم سکته میکردم، گفتم بیا، یه امسال رو مثه آدم درس بخون اینجوری بشه!! مامان گفت بیخیال بابا درست میشه، مگه میشه بعد از این همه سال اینجور مشکل ها رو پیش بینی نکرده باشن! مامان میگه اما مگه من دلم آروم میشه!

تقریبا نیم ساعت قبل از الان که دارم این پست رو مینویسم، گفتم برم یبار دیگه نگاه کنم ببینم شاید بشه ویرایشش کرد! همین که باز کردم دیدم درست شده!! همچین جیغ زدم که مامان فک کرد چی شده!! خب خوشحال بودم که ثبت نامم بدون هیچ مشکلی انجام شده دیگه! ولی خداییش این مردم آزاریشون رو هیچوقت نمیبخشم! اگه من از غصه سکته میکردم خیالشون راحت میشد؟! واقعا که!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۰
بی نام

نظرات  (۳)

این جور مشکلا طبیعی هست من اگه ثبت نام تو جایی بدون مشکل باشه تعجب می کنم
مبارکه
چه خبررههههههههه ده تا نه !!! نمیدونم چرا اون عکسه رو دیدم که گویا کد ملی را اشتباه وارد کرده اند خنده م گرفت :|
خوب کردی جیغ زدی تازه من موقع خوشحالی زیاد میکوبم رو میز :)))))
پاسخ:
خخخخ تو خیلی باحالی
چقد خوب که ثبت نام کردی تموم شد و خیالت راحت شد. من هنوز ثبت نام نکردم:-( 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.