...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

309. تنها...

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۱۴ ب.ظ

نمیدونم یه عده چه اصراری دارن که وقتی میخوان از زندگی یکی برن بیرون تمام تلاششونو میکنن اما نصف و نیمه میرن، یه جایی یه ردی از خودشون میذارن که یعنی فلانی من رو از یاد نبر شاید یه روزی برگشتم! نمیدونم شماهام مثل من هستین یا نه، ولی واسه من یکی نباید بره، وقتی که بره دیگه واسه همیشه باید بره، وگرنه رفتاری رو از من میبینه که باورش نمیشه منم میتونستم اونقد بد باشم! توی ترکی ما یه ضرب المثلی داریم که یکم لفظش خوب نیست اما واسه آدم هایی که به خیال خودشون با رفتنشون ما رو اذیت میکنن خیلی کاربرد داره، یکم املاییم توی ترکی ضعیف هست اما شما ندید بگیرین: "تویوق گِدَر، پوخی دا گِدَر" یعنی مرغی که میره، فضولاتش هم باهاش میره! یعنی دیگه مرغی نیست که ب*ر*ی*ن*ه به خونه و اعصابمون!

چند روزه تبریز هواش سرده، دلامونم داره از این سرما یخ میزنه، بیشتر از خودمون باید هوای دلمونو داشته باشیم، یه سری مخاطبای اضافه مو از لیست شماره های گوشیم پاک کردم، کسایی که شاید خاطره های خوبی ازشون داشتم و الان فقط توی لیست مخاطبام تبدیل شدن به یه اسم سرد و بی روح!

تو راهم واسه رفتن به سرکار یه مسیر خاصی هست که خیلی اونجا رو دوست دارم، امروز که داشتم برمیگشتم خونه وقتی رسیدم اونجا هوا جون میداد واسه اینکه با کسی حرف بزنم، نگاه کردم به لیست مخاطبام، دیدم واقعا هیشکی نبود که بتونم اون لحظه مو باهاش تقسیم کنم، یاد یه متن جالب افتادم:

کانتکت موبایلم را ورق میزنم

هرچه به انتهایش نزدیکتر میشوم

آدم هایش غریبه تر می شوند

آدم هایی که زمانی جزئی از زندگی ام بودند

و الان در جواب سلام، تو را با یک "شما...؟" بدرقه می کنند...

یکی یکی پاکشان میکنم

از گوشی

از زندگی

از هرآنچه که بینمان گذشته

که اگر سراغشان را نگیری، بار و بندیلشان را جمع میکنند و برای همیشه می روند!

#علی قاضی نظام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۸
بی نام

نظرات  (۷)

منم خوبم.خوشحالم که خوبی. :)))))
پاسخ:
خداروشکر عزیزم :)
پاراگراف آخر پستت عالی بوود
پاسخ:
آره واقعا!
رفتنی میره دیگه فکر نکنم برگرده اگه دوباره برگرده و ردی از خودش به جا بذاره پس چرا رفته؟؟
پاسخ:
چون خودش احمقه و معلوم نیست ما رو چی فرض کرده!
سلام بی نام خانوم خوبی؟
پاسخ:
سلام ممنون عزیزم شما خوبی؟!
👍👍👍
یه جا یه متنی خوندم : کسی که رفته بیجا میکنه برگرده :/
رد هاشون هم برا خودشون:/
پاسخ:
والا!
قسمت اول و اخر پست اونقدر منو به فکر واداشته که بقیه از ذهنم پرید!
پاسخ:
:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.