...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

321. اوزاخدان آدامسان، آداملیخدان اوزاخسان!

دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷ ب.ظ

از دیشب هی دارن برای امروزمون که دوتا ۹۶ میوفته کنار هم آرزوی یه اتفاق خوب میکنن، منم از دیشب با خودم درگیرم که خدایا اولین ۹۶ که امساله، اون یکی دیگه از کجا اومده، رفتم سال میلادی و قمری رو چک کردم ببینم شاید توی اونا کشف کنم که دومین ۹۶ قضیه ش چیه اما اصلا متوجه نشدم، دلمم نمیخواست از کسی بپرسم که اونم یه ساعت اول بهم بخنده بعد جواب بده، گفتم اگه کشف کردم که فبهاالمراد، اگه نه بیخیالش میشم به درک که چندتا ۹۶ کنار همه! امروز صبح دیدم الناز رو پروفایلش یه عکس گذاشته که طرف واسه تاریخ امروز داشته ذوق میکرده، ۶/۹/۹۶ و اینجا بود که گرفتم قضیه چیه! والا انقدر درگیر زندگی شدم که روزا از دستم در رفته فقط آخرای ماه که سرکار سرمون شلوغ میشه متوجه میشم ماه داره تموم میشه و دیگر هیچ! 

امروز تا این لحظه هیچ اتفاق خوبی نیفتاده، ولی دیشب رو اگه بخوابم حساب کنیم یه اتفاق عالی افتاد، اونم اینکه اومدم خونه دیدم مامان واسم کاکائو خریده! خوشمزه ترین خوراکی دنیا! خودشم زیاد خریده، این واقعا برای من بهترین اتفاق بود!

میخواستم یکم راجع به احترام بنویسم اما اینقد عصبانی بودم از یه عده آدمی که احترام حالیشون نیست که بیخیال شدم! نمیدونم چرا یه عده ی کثیری از افراد جنس مخالف وقتی از طرف ما احترام میبینن فک میکنن چه خبره، انگاری احترام گذاشتن واسشون برعکس جواب میده، خوششون میاد که عوض استفاده از لفظ آقا و اینا همون توله سگ صداشون کنیم تا بیشتر قدر ما رو بدونن! قدیم می گفتن خلایق هرچه لایق، اما امروزی ها میگن خلایق، خر چه لایق؟! بعد این دومی تاثیر بیشتری داره! یادم نمیاد تا حالا بی دلیل به کسی مخصوصا افراد جنس مخالف، چه کوچیکش چه بزرگش، چه باسوادش چه بیسوادش بی احترامی کرده باشم یا از الفاظ بدی استفاده کرده باشم، تا جایی هم که بتونم باهاشون محترمانه رفتار کردم و میکنم!

استادی داشتیم آقا، خیلی شوخ طبع و مهربون و البته بسیار رک! یبار تعریف میکرد توی سالن دانشگاه دختری رو دیده بوده که موقع حرف زدن با تلفن هی به آدم اونطرف خط میگفت دیوونه، خنگ، و حتی توله سگ! خیلی کنجکاو بوده که بدونه اون طرف خط کی بوده که وقتی پرسیده بود و دختره گفته بود نامزدمه شاخ درآورده بود و میگفت من الان دیدم آدم به کسی که دوسش داره با الفاظ رکیک ابراز علاقه کنه! چرا نمی تونیم یاد بگیریم که تو رابطه هامون هرچند صمیمی، احترام فراموش نشه! چقد دوست داشتم آدمی که میاد دو کلام با من هم صحبت بشه یکم ادب و احترام توی رفتارش باشه، اما متاسفانه اکثریت از ادب و انسانیت به دورن!


ترجمه ی عنوان: از دور آدمی اما از آدمیت به دوری!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۶
بی نام

نظرات  (۱)

زهرا برای اولین بار این ضرب المثل تیتر رو شنیدن ولی عجب به بعضی از آدم ها میاد
پاسخ:
آره واقعا، به طرز غیر قابل توصیفی مناسب حال خیلیاس!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.