...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

332. عاقبت جوینده یابنده ست!

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۲۶ ب.ظ

خوشحالم از اینکه بالاخره بعد از سالها پیج اونی رو که میخواستم و توی اینستا دنبالش بودم رو به زور و بلا با هزار ترفندی که واسه استتار کردن خودش بکار برده بود پیدا کردم! درسته هیچ عکسی از خودش نذاشته که این حس کنجکاوی من ارضا بشه اما همین که پیدا کردم جای خوشحالیه! ارزشش رو داشت که یه روز صبح تا ظهر وقت بذارم و تک تک فالوورهای اونایی که احتمال میدادم اونو میشناسن رو بگردم تا بالاخره اونی که میخوام رو پیدا کنم! شخصی که هرچند هیچ شناختی ازش ندارم اما بی نهایت برای من آدم محترمیه! امیدوارم هرجای این کره ی خاکی هست به مراد دلش برسه!

این روزا که مثلا زمستونه من هیچ علائم و نشونه ای از سرما نمیبینم! یجا خوندم نوشته بود انگاری کسی به زمستون گفته دوستت دارم که داره ناز میکنه و نمیاد! 

مامانم آشپزخونه رو زده مهندسی کرده و یه سری دیوارها و ستون هایی که اضافه بودن رو حذف کرده و داره فضا باز میکنه واسه چند وقت دیگه که قراره کابینت هامونو عوض کنیم آشپزخونه بزرگ و جادار بشه! اصلا اوضاع خونمون الان جوری شده که قشنگ میشه با زلزله زده های های کرمانشاه احساس همدردی کرد، با این تفاوت که اونا طفلکی ها زیر آوار موندن و ما روی آواری هستیم که مامان درست کرده! هفته ی بعد هم به احتمال زیاد یه مهمونی بزرگ داریم به رسم هر سال، موندم با این وضع خونه و زندگی چطوری میخوایم میزبان باشیم، خداییش خونه وضعش خیلی خرابه و از گذاشتن عکس ازش معذورم، ایشالا.. . وقتی خونمون درست شد یه عکس جامع می ذارم توی پست های آتی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۴
بی نام

نظرات  (۴)

۰۹ دی ۹۶ ، ۰۰:۵۵ عاشق یک دوست
بعدشم من لقب برای کسی نزاشتم اینا از دوست داشتنه که میگم منم به خاطر خانومیش خوشم میاد ازش هیچکی از یک دختر جلف خوشش نمیاد اینو یادتون باشه حتی اگه خود پسره آدم درست حسابی نباشه 😡
پاسخ:
ولی مورد زیادی دیدم که دخترای خوب رو بخاطر چندتا جلف ول کردن! به هر حال موفق باشی!
۰۹ دی ۹۶ ، ۰۰:۳۵ عاشق یک دوست
آفرین به تو که اینقد به اعصابت مسلط هستی 🤗 کمال همنشین اثر کرده 😌 از راهنماییت ممنونم 🤣 
پاسخ:
من کلا معروفم به مسلط به اعصاب😆😆
۰۸ دی ۹۶ ، ۱۲:۰۷ عاشق یک دوست
ا آره راس میگی گفتم این جمله یه چیزش اشتباهه نگو این بوده 🤣 بعدشم نگفتم واسطه شو که زهرا خانوم گفتم چجوری بهش بگم 😕 بزار صداش کنم بیاد ببینه  بهش بگم الی الی الیییییییی من تورا دوست  ولی به نظرم دوتا دلقک خیلی راحت میتونن تو زندگی به تفاهم برسن 🤗 فقط یه راهنمایی بکنم بیوتکنولوژی میخونم اینم شرایط 😎 
پاسخ:
اولا دلت بخواد من واسطه بشم😒
دوما خودت میخوای بری بگی چرا میای به من میگی؟😒
سوما معما طرح میکنی چرا؟ من کسی رو نمی شناسم که بیوتکنولوژی خونده باشه که منو راهنمایی میکنی! البته اگه راهنمایی برا الناز باشه که بحثش جداس لابد تورو میشناسه!
چهارما به خودت هرچی بگی مختاری اما حق نداری رو دوست من لقب بذاری! دوست من از خانومی هیچی کم نداره!
۰۷ دی ۹۶ ، ۱۱:۰۳ عاشق یک دوست
سلام زهرا خانوم واسه عمر خیر اومدم اینجا 😁 من عاشق این دوستت الی شدم 🤗🤗🤗 الان چطوری برم بهش بگم به نظرت!!؟؟
پاسخ:
عمر خیر یا امر خیر؟😅
منم عاشق الی هستم، بیا به من شرایطتو بگو اگه مناسب باشی من واسطه میشم، من از این کارای خیر خوشم میاد انجام بدم😅

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.