...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

334. ف.ی.ل.ت.ر.ی.ن.گ

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۴۳ ب.ظ

دو سه شبی میشد که دوستان توی گروه های مختلف تلگرام هی شکایت میکردن که نمی تونیم بیایم و برنامه قطع و فیلتر شده و از این صوبتا، منم که تا وصل میشد زرتی میرفتم و مشکلی نداشتم هی تعجب پشت تعجب که چی میگن اینا! تا اینکه دیشب قطع بودن تلگرام رو با گوشت و خونم حس کردم! بابا خدا خیرتون بده کاش اینکار رو چند سال پیش به صورت دائمی اجرا میکردین و یه سری معتاد رو به آغوش جامعه برمیگردوندین! حالا کاری ندارم همه دارن دور میزنن و یواشکی میان تلگرام، اما هیشکی دل و دماغ نداره دیگه! از کجا میگم؟ از اینجا که مام دور زدیم و رفتیم یه سری به گروه ها زدیم دیدیم ای بابا دریغ از یه جُک! مردم روحیه شونو باختن انگار! 

آدم چجوری میشه یهویی خواب کسایی رو میبینه که خیلی وقته ازشون خبر نداره؟ جایی میخوندم نوشته بود توی اینجور مواقع یا اون داشته به ما فکر میکرده یا همزمان اونم خواب ما رو میدیده! جل الخالق! یعنی اگه این حرف صحت داشته باشه باید الناز رو بکشم که هیچوقت به من فکر نکرده چون یادم نمیاد تا حالا خوابشو دیده باشم! 

هوا چرا سرد نمیشه؟ امروز بالاخره یه بارون اومد، الانم داره میاد، اما همچنان هوا سرد نیست، تا برف نیاد و سه چهار روز برف روی زمین نمونه و دست و صورتمون قرمز نشه و یخ نکنه یعنی هنوز زمستون نیومده! نمیدونم زمستون منتظر کیه که نمیاد، کسی قول داده که تا زمستون میاد و هنوز نیومده عایا؟ 

بی ربط نوشت خطاب به مخاطبی خاص: تو هم خودتو از من فیلتر کردی، با کدوم فیلتر شکن میتونم تورو بدست بیارم؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۱
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.