...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

335. ظلم :(

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ب.ظ

آقا ما گفتیم از خدامونه کل شبکه های اجتماعی رو بزنین داغون کنین، اما نه الان که، میذاشتین ما هم سر و سامون می گرفتیم بعد همه چی رو قطع میکردین تا زندگی های ما هم کمتر تحت اثرات منفیه این شبکه های اجتماعی قرار می‌گرفت و آمار طلاق میومد پایین! اعصابم خورد میشه بین در و همسایه مخصوصا اون دسته از کسایی که سالهای کودکیمونو با اونا هم بازی بودیم میبینم که دو سال از ازدواجشون نگذشته همینجوری بی هوا و سر یه سری چیزهای خیلی ساده از هم جدا میشن! دختر همسایمون که خونه ی ما بزرگ شده بود الان با یه بچه به بهونه ی اینکه شوهرش میگه دیگه دوست ندارم دارن از هم جدا میشن و خیلی واسم دردناکه! 

از این فیلترینگ میگفتم، بله، جناب مسئول داشتم عرض میکردم که والا ما مجردها تنها دلخوشیمون همین چت کردن با دوستا و همکارامونه، کسی رو نداریم که بخوایم تو دنیای واقعی درگیرش باشیم، ریا نشه اهل ماهواره هم نیستیم، یعنی نداریم که باشیم، تلویزیونتونم که برای هزارمین بار جومونگ رو به عنوان بهترین برنامه ش داره پخش میکنه که الحمدا... دیشب قسمت آخرش بود، بعد از اونم فک کنم باز پزشک دهکده شروع بشه! خداییش شما پول دارین و هی مسافرت و هزارتا برنامه نمی ذاره استراحت کنین، ما با اوقات فراغتمون چه کنیم؟ این اگه ظلم نیست پس چیه؟  یه چت بود که اونجا با دوستا یکم غیبت(!) میکردیم و میخندیدیم که خدا رو شکر اونم ازمون گرفتین که کمتر مرتکب گناه بشیم و دمتون گرم! من امروز بعد از سالها مجبور شدم دست به جیب بشم و شارژ بخرم!!! شارژ بخرم که اگه کاری داشتم با الناز بتونم لااقل بهش پیام بدم! خودمم باورم نمیشه برگشتیم به دوران پیامک بازی! حالا باز جای شکرش باقیه که وبلاگم میتونم بیام وگرنه رسما دق میکردم!

ولی از انصاف نگذریم کاش اینستا رو محو کنن، بابا جماعت هی میان پُز پولدار بودن و باکلاس بودنشونو میدن و واسه آدم اعصاب نمیمونه، مخصوصا که ولنتاین نزدیکه و هی قراره عکس عروسک لایک کنیم و اوه اوه اون دسته از دوستان که امسال ازدواج کردن چه قیامتی قراره برپا کنن! والا کارشون بجز گناه چیز دیگه ای نیست از نظر من! مثلا میخوان بگن که ما خوشبختیم؟ یکی نیس بگه بدبخته عقده ای تو اگه خوشبخت بودی واسه اینکه چشمت نزنن جار نمیزدی که! چقد دیدم از این دسته مثلا خوشبخت ها که زندگیشون دو سال بیشتر دووم نیاورد! خوشبختی جار زدن نداره که!

راستی یه شماره هست ناشناس، به اسم مزاحم سیو کردم تو گوشیم، گهگاهی زنگ میزنه حرف نمیزنه و من که چند بار الو میگم قطع میکنه، نمیدونم کیه که اینقد مشتاق شنیدن صدای منه خخخ!!! اگه وبلاگ منو میخونی لطفا بیا و حرفی داری بگو، میدونی که من کلا از کارآگاه بازی و اینا خوشم نمیاد! آدم باید جسارت داشته باشه رک حرفشو بزنه، نتونست با واسطه حداقل بگه!  اعدامت نمیکنم که! حق الناسه ها، من نگذرم خدا نمیگذره ها! مزاحمت کار خوبی نیست! آفرین فرزندم :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۲
بی نام

نظرات  (۳)

خب شد تلگرام فیلتر شو ما با دوستان دبیرستان می نشستیم 4 ساعت چت می کردیم خسته می شدیم
پاسخ:
۴ ساعت؟؟؟؟ نه دیگه واقعا خسته کننده س این همه مدت! من با النازم بیشتر از یه ساعت حرفم نمیاد :))
بله 🤓
پاسخ:
حالا چرا جغد؟ شباهنگ که باکلاس تره؟!
امان از بی شوهری 🤣🤣🤣
پاسخ:
معنی اسمت جغد نیست؟ 🤔

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.