...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

338. با ما به از این باش که با خلق جهانی!

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳ ب.ظ

یه اتفاق خوبی که امروز افتاد باعث شد بداهه یه چیزی از خوم دربیارم، واسه استوریم گذاشتم شاید ببینه، اما بعد گفتم مخاطب شعرم شاید بیاد وبلاگم، هرچند وبلاگ من در مقابل نوشته های اون هیچی نیست اما خب شاید گذرش افتاد این طرفا، کسی چه میدونه! 

به عنوان هم دقت کنی بد نیست!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۶
بی نام

نظرات  (۳)

عجب شعری من که مو به تنم سیخ شد ..خوش به حال صاحب این شعر و بازم خوش به حالش واسه اینکه شخص بزرگواری مثل شما براش این شعرو تو وبلاکتون گزاشتین😊😊😊😊
پاسخ:
خودمم بهش داره حسودیم میشه 😁
شعر عالی بود توجه هم نکنه عیبی نداره عشق به بعضی ها لیاقت می خواد که بعضی ها ندارند
زهرا به وبلاگ من چرا سر نمیزنی؟:(
پاسخ:
قربونت برم ممنون! 
آخرین بار که سر زدم پست جدید نذاشته بودی گفتم شاید دیگه نمینویسی! چشم حتما سر میزنم عزیز دلم 😘
۱۷ دی ۹۶ ، ۰۰:۴۱ لیمو جیم
عالی بود عالی
وای که این عشق چه ها نمیکند
پاسخ:
لطف داری عزیزم!
کاش صاحب این عشق یکم به ادم توجه کنه! :(

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.