...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

339. میلادم تولدت مبارک :)

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۲۶ ب.ظ

امروز تولد میلاد بود، ضمن اینکه تولدش مبارک، من به عنوان خواهر بزرگترش تصمیم گرفتم براش کیک درست کنم خودشم از نوعی که تا حالا نه من درست کردم، نه کسی از فامیلامون، نه حتی از همکارام که من یاد بگیرم که چجوری میشه از این نوع کیک ها درست کرد، اما با استفاده از اطلاعات اینترنت و اطلاعاتی که از سایر شیرینی پزی هام به طور تجربی کسب کردم دل رو زدم به دریا و برای اولین بار این از آب دراومد

که داخلش هم البته اینجوریه

بعد بگین ما دخترا هنر نداریم، من برای اولین بار یه همچین چیزی تونستم درست کنم، اگه چند بار دیگه درست کنم حسابی حرفه ای میشم و مجبور میشم تغییر شغل بدم و برم تو قنادی ها کار کنم! اتفاقا پول توی این قنادی هاس، داداشم یه رفیقی داره استادکار یکی از قنادی ها هر ماه نزدیک ۲۰ میلیون درآمد داره! باورتون نمیشه اما بهتره بشه چون تو کشور ما شیرینی جات توی هر مناسبتی چه عزا و چه عروسی باشه و چه روزای عادی حتی، مشتری داره و خب به طبع درآمدش هم توپ میشه دیگه! دارم خودم کم کم میرم تو فکر واسه این کار....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۷
بی نام

نظرات  (۱)

۱۷ دی ۹۶ ، ۱۹:۵۰ لیمو جیم
دلمان خواست 
تولدشون مبارک و عمرشون با عزت 
پاسخ:
عزیزم😘
ممنون گلم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.