...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

340. جاسوسی!

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ب.ظ

نمیدونم شماها وقتای خیلی بیکاری که دوستتون شب بخیر میگه و میره و کسی نیست باهاش چت کنین و شمام از شانس بیخوابی زده به سرتون چیکار میکنین، من اما اون موقع ها بهترین فرصته که برم اینستای دوست و آشنا و فک و فامیل رو چک کنم! یه نفر رو زیر نظر میگیرم و تا جایی که بتونم میرم پیج اونایی که فالو کرده و میگردم و میگردم تا ببینم زیر کدوم پست چی نوشته یا پست کی رو لایک کرده! به نظرم اینجوری بهتر میتونم بشناسمشون و بفهمم دنبال چی هستن و چی رو می‌پسندن! حتی شده تک تک نظراتی که براشون گذاشتن و نوع پاسخ دادن هاشون به دوستاشون رو واسه خودم تحلیل کردم که ببینم روابطشون با دوستاشون چطوره! شاید واسه خیلیا اینکار حوصله سر بر باشه اما من خیلی علاقه دارم که آدم ها رو بشناسم اونم از رو چیزهای جزئی ای که هیچوقت فکر نمیکنن با اونا ارزیابی بشن و معمولا اونجاها خوده واقعیشونو نشون میدن! دیگه نه خبری از تظاهر و ریا هست نه دقت توی انتخاب عکس که لاکچری و خوشبخت به نظر بیان! 

این لایک کردن ها و کامنت گذاشتن ها و آدم هایی که فالو میکنیم چه چیزهایی که راجع به ما نمیگه! حسرت ها و علایق و سلایق و خیلی چیزای دیگه رو لو میده! اخ که چه لذت بخشه شناخت آدم هایی که فک میکنن خیلی زرنگن و سعی میکنن خودشونو پشت چندتا عکس قایم کنن! 

الان الناز رفته لالا، منم بیکار... خوابمم نمیاد! وبلاگم هم نیام پست بذارم کجا برم پس؟؟ هان؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۷
بی نام

نظرات  (۱)

۱۸ دی ۹۶ ، ۱۶:۵۴ شباهنگ (بایقوش سابق)
😳 حس کنجکاوی زنانه 🤔🤔
پاسخ:
خودشم حسی بسیار قوی! 😆

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.