...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

354. معضل!!

سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۵۶ ب.ظ

دیروز برا کنکور ثبت نام کردم! برخلاف هر سال امسال هیچی نخوندم و نمی خونم! با همین اطلاعاتم به سوالا جواب میدم، من رتبه ی امسالمو میخوام، قانعم به اون! هرچند میدونم با اون رتبه اگه امسال درست انتخاب رشته میکردم بالاخره یه چیزی قبول میشدم اما سال بعد دیگه محاله! اینهمه سهمیه واسه کنکور کم بود حالام یه سهمیه میدن واسه مناطق زلزله زده! به نظرم بهتره کنکور رو کلا حذف کنن همینجوری با سهمیه بفرستن دانشگاه، چون الانم نصف بیشتر رشته های تاپ رو سهمیه ای ها اشغال کردن و آینده ی مملکت دست یه مشت بیسوادی میوفته که بخاطر اعتقادات پدراشون (نه خودشون) به نون و نوایی رسیدن! 

واقعا اینهمه زحمت و هزینه چه ارزشی داره وقتی رتبه ی ۲۰۰ هزار با سهمیه ی باباش میاد میشه هفت هزار و بعدم خیلی راحت پرستار میشه (با همین جفت چشام دیدم) بعدم خیلی راحت تر بخاطر همون سهمیه استخدام میشه، اونی هم که علاقه داره و واقعا درس خونده به هیچ جایی نمیرسه و ناامید میشه؟!

آقا جون مادرت بیا یا سهمیه ها رو از دم حذف کن یا یه دفعه بگو کسایی که سهمیه ندارن رو واسه دانشگاه برنمیداریم خلاصمون کن! واقعا ما رو مسخره کردین یا خودتونو؟ 

بدترین قسمتش اینه که همون آدمی که با سهمیه رفته مدرک گرفته ادعای باهوشی داره و فک میکنه به اینجا که رسیده بخاطر هوش سرشارش بوده، نه عزیزم تو همون احمق خودمونی فقط یکم شانس آوردی! 

یادمه سال ۹۳ بود فک کنم، توی آزمون تامین اجتماعی شرکت کردم، کاری با نتیجه ش ندارم ولی موقع ثبت نام یه گزینه داشت نوشته بود آیا پدرتون کارمند تامین اجتماعی هست و ما باید یا خیر رو میزدیم یا بله رو! کل آزمون هدفش این بود که پول از ما بگیرن و آخرش هم اونایی که "بله" رو زده بودن قبول شن! 

آخرین چت منو الناز تا امروز! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۳
بی نام

نظرات  (۲)

سهیمه رو نمیشه کاری کرد چون درست نمیشه
ولی ایشالا تو امسال قبولی زهرا زیست رو خوب بزنی 70 یا 80 درصد هر چیزی بخوای قبول میشی
پاسخ:
با این اوضاعه سهمیه ها زیست که سهله همه ی درسا رو هم ۱۰۰ بزنم این سهمیه ای ها نمیذارن ما بریم دانشگاه! ولی چشم سعی خودمو میکنم
ممنون از دلگرمیت عزیزم 😚
همه که این طوری نیستن.خیلی هاشون هم خیلی خیلی باهوشن.باور کن زهرا خانم.اشتباهی این نظر رو به پست قبلی هم دادم.زحمت پاک کردنش میفته گردن خودتون زهرا خانم.
پاسخ:
اره باهوش توشون پیدا میشه اما تو هزارتا یکی، تعدادشونم اونقد کمه که به چشم نمیان، توی اینهمه سهمیه ای، دو سه نفر باهوش دیده میشه؟ 
عب نداره اون کامنت هم بمونه دلم خوش بشه که تعداد کامنتام زیاد شده :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.