...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

357. اوضاعیه ها!

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ب.ظ

دنیای مجازی یه قانون داره، که البته باید بهش احترام گذاشت! قانونش اینه که دختری که ازدواج کرد باید حتما و در اسرع وقت عکسِ در حد ممکن عشقولانه ای از خودش و همسرش (چه عکس شخصی باشه - یعنی بدون حجاب- و چه عمومی باشه – یعنی با حجاب-) توی دنیای مجازی بذاره و حالا اگه با طرف هر روز هم دعوا کنه میاد زیرش قربون صدقه ی آقاش میره، مام که بخیل نیستیم خوشبخت بشن ایشالا...! 

اما دختری که مجرده، توی عکس جدیدی که از خودش می ذاره باید حجابش کمتر از عکس قبلی باشه وگرنه بازی رو باخته! یه جورایی منو یاد اون نهنگ آبی میندازه! یعنی دنیای مجازی هرچی ازت خواست باید بگی چشم! من عکسایی از همکلاسی هام و صد البته دخترای فامیل (!!!!) میبینم که شاخ در میارم که خدایا این همون اونه یا این اون نیست؟! 

هوا سرده، یعنی سرد شده، ساختمونمونو (املاییش سخت تر از تلفظشه خخخ) از بیرون رنگ میزدن، روی شیشه ها نایلون زده بودن که رنگ به شیشه ها نپَره، بخاطر سردیه هوا و برف و بارونه این روزا شیشه هامون نایلون داره اما نقاش ها نمیان رنگ رو بزنن تموم شه! دیشب باد اینقد شدید بود که نه تنها نذاشت بخوابیم، بلکه صبح دیدیم نایلون ها رو کَنده با خودش برده! خواستم بگم اگه تو خیابونی جایی نایلون های آبی دیدین ماله ماس، یعنی واس ماس! 

کار اشپزخونمون هم تقریبا تموم شده س، دو روزه داریم کابینت قدیمی ها رو درمیاریم تا فردا شاید کابینت های جدیدمونو بیارن! دوستم میگه واسه کنکور ثبت نام کردی لااقل یکم بخون پولت هدر نره، میگم آخه با کدوم انگیزه؟ برم سر جلسه کی بهم بگه تو میتونی؟ بعد از جلسه کی بیاد دنبالم ناهار مهمونم کنه؟ قبول شدم کی برام جشن دو نفره بگیره؟ کی اشکامو پاک میکنه وقتی که غصه دارم... عه این واسه اینجا نبود!! خلاصه اینکه آدم باید واسه هر کاری یه انگیزه ای، پشت گرمی ای چیزی داشته باشه، همین الناز که ارشد قبول شد فک میکنین انگیزه نداشته؟؟ دهن منو باز نکنین بذارین یه سری حرفا رو با خودم به گور ببرم :))))

این عکس رو دوست دارم، انگار واقعا خودمم :) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۶
بی نام

نظرات  (۲)

تو دهنت رو باز کن ببینم انگیزه من چی بود ؟؟؟؟

پاسخ:
انگیزه ت چیزی جز موفقیت نبود 😁
منم انگیزه ندارم ارشد شرکت کنم  اگه شریف قبول بشم کی برام 206 بخره؟:(
باز خوبه تو رشته ای شما ارشد به درد میخوره رشته ای ما فقط تخصص و مهارت مهم هست ارشد فقط کلاس داره
پاسخ:
ایشالا... ارشد قبول میشی انگیزه هم برات ۲۰۶ میخره! امیدوار باش 😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.