...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

358. خواب خوب!

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۱۶ ب.ظ

این روزا که تلویزیون سریال مردان آنجلس (اصحاب کهف) رو نشون میده، آدم میترسه شب بخوابه یهو بیدار شه ببینه چند صد سال گذشته! حتی تصورشم ترسناکه! آدم نه کسی رو میشناسه، نه میدونه قضیه چیه، نه میدونه چه خبره، تازه وقتی هم بفهمه گیج میشه و قسمت وحشتناکش اونجاس که هیچکدوم از دوستا و نزدیکامونم وجود ندارن دیگه، خودمونیم و خودمون! هیچوقت دلم نمیخواد جای اونا میشدم! 

یه شب خواب مامانو میدیدم، من بودم و مامان، صبحش مامان هم گفت که خواب منو دیده که من بودم و اون! کاش واقعا اینجوری باشه که وقتی خواب کسی رو میبینیم اونم خواب ما رو ببینه!

توی سریال یوسف پیامبر، حضرت یوسف خواب یه پیرزنی رو میدید و سالها دنبال اون زن رویاهاش گشت و بالاخره فهمید زلیخا بوده، منم دیشب خوابی دیدم که واقعا مشتاقم بدونم اون طرف کی بود، ببینم کسی از شماها احیانا دیشب خواب منو ندیده؟ یا کسی از شماها انگشتر یا گردنبند عقیق زرد نداره؟ چون دیشب شخص مذکور توی خوابم یه همچین چیزی بهم هدیه داد! 

اگه بفهمم کی بوده.. کاش بفهمم...

بی ربط نوشت: نامه نگاری رو خیلی دوست دارم! کاش نامه هایی که مینوشت فقط برای من بود...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۷
بی نام

نظرات  (۲)

خواب تو رو چرا باید ببینم 
من همیشه رویا می بینم نه کابووس 😁😁😁😁😁
پاسخ:
به به! خیلی به به! خیلی خیلی به به! خوشحالم که واست شدم یه کابوس 😂😂 تا باشه از این کابوسااااا🤣🤣
۰۷ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۴۸ شباهنگ(بایقوش سابق)
اتفاقا من دیشب خواب شمارو میدیدم البته قیافتونو ندیدما تا حالا ولی اون طرف خودشو معرفی کرد گفت من همون زهرا وبلاگ نویس هستم :) میخواست منو بکشه میگفت تو شوهر منو خوردی نامرد خونتو میریزم =))))))))))))))))
پاسخ:
اتفاقا منم شخصی که دیدم رو نمی شناسم واسه همین دنبالشم! یه نشونه ای چیزی همرام نداشتم؟؟ :)) مگه شما آدم خوارین؟؟🤔 خواب شما جذاب تر بوده🤣🤣

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.