...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

372. بالاخره آرامش!

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۳۹ ب.ظ

دیروز بالاخره بعد از یه ماه و چند روز کار آشپزخونمون تقریبا تموم شد و تقریبا به راحتی رسیدیم اما سرویس بهداشتی هنوز یکم کار داره ولی خب قابل استفاده س:

به مناسبت اینکه کارمون تموم شده بود و البته ولنتاین هم بود منم به سرم زد یه غذای ایتالیایی درست کنم به نام "پاستا با سس مرغ و ریحان"! اولین بارم بود درست میکردم اما انصافا سسش خیلی خوشمزه شده بود، ماکارونیشم که همون ماکارونیه خودمونه دیگه!

بله خواستم بگم دختر باس دستپختش خوب باشه و خوش اخلاق باشه، وگرنه قیافه ش با لوازم آرایش و چندتا عمل درست میشه! 

امروز هم صاحب کارمون به مناسب دیروز که نشد ما رو ببره بیرون، واسه هممون بستنی خرید... هوا سرد نیست اصلا، یکم خنکه برا همین میچسبه بستنی! جاتون خالی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۶
بی نام

نظرات  (۱)

خوش به حالتون. همیشه شاد باشید

https://sorooshnews.com/
پاسخ:
سپاس 😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.