...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

373. سد اَمَند...!

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ب.ظ

امروز میشه گفت واقعا بعد از مدت ها رفتیم بیرون واسه تفریح، آخه تا قبل از این بیرون رفتنمون واسه خرید وسایل مورد نیاز خونه و رفتن به سرکار بوده، امروز طلسم شکسته شد و رسما رفتیم تفریح، اونم کجا؟ سد اَمَند! تعریفشو زیاد شنیده بودیم اما نرفته بودیم، حتی واسه ولنتاین هم صاحب کارمون قول داده بود کل کارمنداشو (که ما باشیم!) ناهار ببره اونجا که مشکلی پیش اومد و نشد! 

جای دنج و تمییزیه البته، کمتر جایی رو دیدم که اونجوری تمییز باشه، شاید بخاطر اینه که هوا سرده و فعلا کسی اونجا نمیره، شاید تابستون اگه بریم مثل همه جا اونجا هم پر از آشغال بشه! 

خودم:

یه عکس از اونجا گرفتم گذاشتم اینستا، ننوشتم کجاس، بیشتر یه متن خفن دستم بود دوست داشتم با عکسی اون متن رو یبار پست کنم، یکی اومد پیام داد که سد اَمند رفته بودین؟ دفعه بعد اومدین در خدمتم! پرسیدم که چیکاره ای اونجا شما؟ گفت (راستو دروغش پای خودش) نصف اونجا مال اوناس! سر بحث رو باز کرد که پیشنهاد دوستی بده! الان سوالی که پیش میاد اینه که واقعا من اون عکس و متن زیرش رو گذاشته بودم که دوست پسر پیدا کنم آیا؟! 

پ ن: توصیه میکنم اگه اهل تبریز نیستین، تبریز اومدین به اونجا هم سر بزنین! اگه هم اهل تبریز هستین حتما رفتین دیگه! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۷
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.