...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

393. وات ایز ایت؟

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۱۱ ب.ظ

دیروز قبل از اینکه برم سرکار دیدم هی همکارام و خواهرم و صاحب کارم یه سری حروف برام میفرستن! منم گفتم شاید کُدی چیزیه! دیگه دیدم اعصابم خورد شد براشون فرستادم که:

بعد از نیم ساعت پیام دادن که اینا کلمات اختصاریه، یعنی "هیچکس نیست، برو پیش آقای مباشر" (واسه کارای بانکی! ) خیلی دلم میخواد بدونم مبتکر و مخترع این حروف اختصاری کی بوده که برم تمام امواتشو بیارم جلوی چشش! اینقده بدم میاد طرف میاد پیام میده مینویسه "س" منم در جواب اینجور آدم ها می نویسم "ع. س"! با هرکی باید مثل خودش حرف زد دیگه! 

امروز مامانم واسم اینو خرید! کادوی چهارشنبه سوریمه! درسته مجردم ولی خب دخترشم دیگه، دلیل نمیشه کادو بهم ندن که! احتمالا دهه هفتادیا از این چیزا (واقعیش در سایز بزرگ) ندیدن، اما ما شصتی ها از این علاءالدین ها خیلی خاطره داریم! 

ارتفاع: تقریبا ۲۰_ ۲۵ سانت! 

جنس: مس! 

علاقه ی من به اون: بیش از حد، غیر قابل تصور! مبارکم باشه! :) 

+ چیه چند روزه مد شده پست می ذارن تو اینستا که این آخر سالی هرچی تو دلتونه بهم بگین! مثلا منتظرن که یکی بهشون پیام بده که من از عشق تو دارم میمیرم یه نگاهی کن؟! خب گیریم اصلا یکی گفت میخوان چیکار کنن؟ غیر از اینه که که مغرور میشن و پز میدن که فلانی عاشق من شده؟ وقتی لیاقت شنیدن این محبت ها رو ندارین منتظر شنیدنش هم نباشین لعنتیا! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۴
بی نام

نظرات  (۴)

یعنی از کدوم پستا؟ خب تو خصوصی هر چی بخواید میتونید بگید که
پاسخ:
هر چی بوده توی این خصوصی ها بوده😁 خدایا توکل به خودت ما رفتیم خصوصی😁
ما که کلا ریفوزه ایم! خیلی هنر داشتیم الان.....امتحانشم مجانیه
پاسخ:
واقعا مجانیه؟؟😁 شمام یه دونه از اون پست های هرچی میخوای آخر سالی بهم بگو بذارین تا یه امتحانی بکنیم! 😂
مبارکتون باشه

یه مشته حسودن که چشم دیدن عشق پاک شما رو ندارن....معشوق بودن احساس قشنگیه که خیلیا از داشتن این حس محرومن
پاسخ:
ممنون😁
یه جوری از حس خوب معشوق بودن و عشق پاک من حرف زدین که شیطونه میگه عاشق شما بشم ببینم چقد پای حرفتون وامیستین😂😂
ما یه ضرب المثل داریم تو ترکی لفظش قشنگ نیست... نه الان که فک میکنم اصلا قشنگ نیست، نگم بهتره اما مفهومش اینه که کسی که ادعا کرد رو تو کار انجام شده قرار بده تا ببینی چند مرده حلاجه 😁😂
واااای مام از اینا داریم ولی تو انباریه و به زور من نگهش داشتن :|
عاشششق این وسایل قدیمی م ^_^
پاسخ:
منم خیلی دوسشون دارم، قبلا هم داشتیم اما وقتی من هنوز کوچولو بودم مامان نابودش کرد😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.