...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

397. پیشاپیش سال نو مبارک!

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۱۲ ب.ظ

فک کنم این آخرین پست امسالم باشه! اول میخواستم بگم منو نصیحت کنین حتی با اسم مستعار، اما بعدش منصرف شدم چون اصلا نه دوست دارم کسی ازم انتقاد کنه نه دوست دارم کسی نصیحتم کنه نه دوست دارم کسی ارشادم کنه و نه دوست دارم کسی فک کنه بیشتر از من میدونه (حتی اگه واقعا بدونه)! 

بیاین این آخر سالی ازم تعریف کنین، مثلا بگین وای چه دختر خوبی هستی تو! مهربون کی بودی تو؟! من عاشقت شدم و از این صوبتا! دخترا این چیزا رو دوست دارن بشنون! اگه دختری بهتون گفت ایرادامو بگو مطمئن باشین میخواد به همون ایراد شدت بده که شما حرص بخورین! دختر فقط دوست داره ازش تعریف بشه! مبادا از یه دختر بد بگین (حتی اگه به نفعش باشه) که اونوقته که خودتونو کلا از چشم اون انداختین! خلاصه اینکه در ارتباطتون با خانوم ها باید خیلی دقت کنین! 

یه نفر اومده واسه یکی از پست های قدیمی من کامنت خصوصی داده که "خیلی مسخره س!" پستم رو خوندم چیز خاصی توش نبود که بشه راجع بهش نوشت که مسخره س یا مسخره نیست بجز عنوان پست که مثلا خواسته به من ضد حال بزنه اما زهی خیال باطل!

سرکار اومدیم با همکارا تریپ تبریک و حلالیت و اینا برداریم، برگشتم گفتم "اگه خوبی از من دیدین بهتون لطف داشتم و اگه بدی دیدین قطعا حقتون بوده!" والا آخه! چیکارشون کردم که ازشون حلالیت هم بگیرم؟ نونم رو دادن یا آبم رو؟ یا طرف تو دنیای مجازی میاد میگه بچه ها حلالم کنین! که چی؟ مگه حق اونا رو خوردی؟ مگه اصلا دیدیشون؟ چه دینی بهشون داری که حلالیت میخوای؟ اصلا تو کی اونا کی؟ مردم یه چیزیشون میشه ها! 

خلاصه اینکه امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشین! سالی پر از پول! :) پول نباشه خوشی هم نیست، عشق هم نیست، حتی سلامتی هم نیست! شما پول داشته باشی غذا های سالم و مقوی میخوری و مریض نمیشی، پول نداشته باشی مجبوری غذای ارزون و بی خاصیت و سوخته و اینا بخوری که آدم از اونا هزارتا مرض میگیره! 

پس امیدوارم سال پر درآمد و پر پولی داشته باشین! آرزوهاتونم قطعا با پول برآورده میشه شک نکنین! :)

سال نو پیشاپیش مبارک...

+ شماره ی پست امروز!!! کاملا اتفاقی :)) یه دونه عدد یک کم داره قبلش که بشه ۱۳۹۷! 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۸
بی نام

نظرات  (۶)

خاموش هم نباشه جواب پیام من نیومده دیگه بمیرم هم بهت پیام نمی دم���😝😝😝😝😋😝😝😝😝
پاسخ:
الناز بخدا من حتی قبل از تو واست پیام فرستاده بودم... جواب هم فرستادم... نمیدونم چرا پیام هام نیومده😢
ایم اولین کامنتم تو سال جدید خط جدید خریدی مبارکت باشه لااقل بگو ما به شماره قبلی که داری پیام ندیم که جوابی نیاد 😜😜😜😜😜دوست دارم انتقاد کنم .دوست ندارم تعریف کنم.اگهاز کسی تعریف کنم فک می کنم اون از من بالاتره (در قالب دوست نداشتن های تو )😂😂😂😂😂سال نو هم مبارک ما پیشاپیش زاد نمی فهمیمـ😒😒
پاسخ:
هنوز اون خط های قبلی خاموش نشدن، هروقت خاموش شدن شماره ی جدیدم ماله توعه😁 اینم اولین جواب منه😂 اصلا تو اگه از من تعریف کنی باید به خودم شک کنم😂
خدا اول جنبه پولدار شدن رو بهمون بده
بعد خود پول :)

سالتون شاد و پر پول ...

پاسخ:
ایشاا... که جنبه شو داریم :))
چقدر شما دختر صادق و ساده‌‌ای هستین :)) الهی:))

تمام آدم ها از انتقاد متنفرن. بعضی ها سعی می کنن باهاش کنار بیان. بعضی ها هم حاال کنار آمدن ندارن. مثل من و شما :)‌
پاسخ:
ممنون لطف دارین :))
اخه انتقاد اگه سازنده باشه منتقد حق داره، ولی متاسفانه کسی که میاد انتقاد میکنه چون بلد نیست و میخواد به زور ثابت کنه که عالم دهره، انگاری داره الکی بهونه میاره که وای تو چرا اینجوری هستی و از این صوبتا! واسه همین من (و احتمالا شما) اعصاب نداریم واسه این حرفای صد من یه غاز! 
سال نوی شما به شدت مبارک
ایشالله سالی پر برکت با اتفاقای خوب خوب منتظرتون باشه که تند تند ماه ها رو با امید ماه های بهترتر بگذرونید:)
پاسخ:
ان شاءالله شما هم توی این سال به تمام آرزوها و خواسته هاتون برسین و افتخارات زیادی رو کسب کنین :)
سلام بر شما :)

سال خوب و پر برکتی برای همه دوستان علی الخصوص سرکارعالی آرزومندم :) ان شاءالله

عیدتونم مبارک بانوی بی نام
پاسخ:
سلام و درود برشما جناب شاعر بزرگوار!
منم براتون بهترین ها رو توی سال جدید آرزو دارم! امیدوارم به تمام خواسته هاتون برسین :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.